IT-spetsialistide tulemuslikum töö läbi efektiivsema kliendisuhtluse ja meeskonnatöö

Koolituse tulemusena saavad osalejad:

  • teadmised ja praktilised oskused professionaalsest klienditeenindusest,
  • kasvanud teadlikkuse tulemuslikust suhtlemisest ja enesekehtestamisest,
  • oskuse lahendada probleemseid situatsioone ja efektiivselt käsitleda erinevaid klienditüüpe,
  • ülevaate IT-spetsialisti kui klienditeenindaja rollist, efektiivsest ajaplaneerimisest ja meeskonnatööst.

Sihtgrupp: IT spetsialistid, IT-juhid, tiimijuhid, tehnilise toe töötajad, arendajad, projektijuhid, helpdeski töötajad, kliendihaldurid.

Programm:

  • Klienditeenindus konkurentsivahendina
    • Klientidega suhtlemise põhimõtted
    • Hoiakute ja rolliootuste analüüs
    • Teenindusstiilid
    • Teenindusstandard
    • Sisekliendisuhtlus
  • Tulemustele orienteeritud suhtlemine
    • Kehtestamisoskused
    • Meeskonnatöö
    • Konfliktsituatsioonide lahendamine
    • Erinevate klienditüüpide käsitlemine
    • Efektiivne ajaplaneerimine
    • Tehniliste vahendite kasutamine, sh telefonisuhtluse spetsiifika
    • Aktiivne kuulamine, küsimuste esitamise oskus

Õppemeetodid: Auditoorne õpe kombineeritud iseseisvate- ja rühmatöödega
Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisva praktilise töö.

Hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunaid restoranis Lusikas.

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.