Veebireklaamide ja veebirakenduse visuaali- ja prototüübi loomine Figma baasil
Koolituse eesmärgiks on arendada osaleja oskusi veebireklaamide, veebilehtede ja rakenduste kujundamiseks kujundusprogrammi Figma tasuta võimaluste baasil.
Sihtgrupp: ootame koolitusele disainereid, turundusinimesi, projektijuhte ning kõiki teisi, kes vajadusel peavad looma lihtsamaid kujundusmaterjale, veebireklaame ning looma veebirakenduste visuaale.
Programm:
- Ülevaade teostusvõimalustest (visualiseerimise ja prototüübi loomise keskkonnad, põhimõisted (vektor-ja pikselgraafika), failiformaadid
- Figma võimaluste ja töökeskkonna tutvustus
- Uue töö loomine, lehtede lisamine (desktop, tablet, phone)
- Kujundite loomine (järjestamine, joondamine, grupeerimine, ühendamine ja tükeldamine)
- Ikoonide lisamine (SVG, fonts)
- Teksti lisamine ja kujundamine
- Pildi lisamine (tasuta pildipangad, töötlus, lõikamine, failiformaadid, mahud)
- Efektide lisamine (blending modes)
- Abivõrgustik (Grid system)
- Stiilide loomine
- värvistiilide loomine
- tekstistiilide loomine
- korduvad komponendid
- Keerukamate kujundite, ikoonide loomine (Pen tool)
- Prototüübi loomine
- Vaadete sidumine, avatava menüü loomine (Navigate To, Overlay, Swap)
- Õiguste välja jagamine
- Kommentaaride lisamine
- Eksport
- CSS kood
- Plugins
Koolitusel saab osaleda nii klassis kui ka veebi teel.
Klassikoolitustel oleme omalt poolt võtnud kasutusele kõik ettevaatusabinõud, et koolitustel osalemine oleks teile meeldiv ja turvaline kogemus. Loe lähemalt klassis toimuvate koolituste kohta siit.
Veebikoolitusel saab osaleda videokonverentsi keskkonnas Zoom. Koolituse keskkonda sisenemise link koos juhendiga saadetakse koolitusele registreerujatele enne koolitust. Hoolsa õpilasena pääsed „klassiruumi“ 15 min enne koolituse algust, et kõik vajalik (pilt, mikrofon ja vestlus) häälestada. Väga tervitatav on kahe ekraani kasutamise võimalus (kui ei ole, saab hakkama ka ühega). Koolituse käigus tehakse läbi praktilisi harjutusi, mis eeldab osaleja interaktiivset panustamist.
Hindamismeetod: Iseseisev praktiline harjutus
Hindamiskriteerium: Veebilehe kujundamine
Hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses
Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.
Lektori CV
Tsentraalne kataloogiteenus LDAP abil Linuxi/Windowsi klientide segakeskkonnas (veebi- ja klassikoolitusena)
Koolituse eesmärk on anda ülevaade kasutajate ja lõppseadmete identiteetidest võrgus ja töökohas, tutvustada identiteetide haldamisvahendeid ja praktiseerida nende kasutamist laboris.
Programm:
- Tsentraalsete teenuste olemus. Perimeeter, sisevõrk, integratsioon
- Lokaalvõrk: DHCP teenus. Automaatne kliendinime registreerimine ja sisevõrgu FQDN
- Nimelahendus LANis ja perimeetril. DNS server. Bind9 ja MS AD DNS teenus. Erifunktsioonilised nimekirjed: kerberose ja ldap-i nimekirjed
- LDAP server. Linuxi klientide/serverite autentimine LDAP/LDAPS abil. Ldif failivorming. Abivahend PHPLDAPadmin
- Samba server. Pakutavad teenused.
- Kerberose server
- Sambapõhine AD domeenikontroller. Kontrollerite sünkroniseerimine. Domeenihaldus MS RSAT abil.
- Sambapõhine nimelahendus : MS DNS. Liidestamine perimeetri nimelahendusega.
- Group policy samba kontrolleri abil. Windows-klientide haldus
- Mailiserver, mailiteenused iRedMail abil, integratsioon Samba AD-sse.
- Linuxi serverite/klientide liidestamine sambapõhisesse autentimisse Realmd abil.
- Failiteenused, jagatud kataloogid.
- Logide tsentraliseerimine
Laborid:
- Perimeeter/LAN. Ettevalmistatud linuxiinstallatsioonile DHCP teenuse ja DNS teenuse käivitamine.
- Sisevõrk (LAN). LDAP serveri installeerimine
- Kerberose serveri installerimine (pole teiste laboritega seotud, seega lisaülesanne).
- Samba serveri installeerimine. Klientide lisamine Samba domeeni.
- Samba DNS teenuse sidumine perimeetri nimelahendusega.
- Group policy muutmine ja rakendamine
- Mailiserveri installatsioon ja liidestamine Samba AD-ga
- Realmd installeerimine, linuxikliendi lisamine Samba AD-sse
- Logiserveri funktsiooni installeerimine, logide edastamise seadistamine.
Koolitusel saab osaleda nii klassis kui ka veebi teel.
Klassikoolitustel oleme omalt poolt võtnud kasutusele kõik ettevaatusabinõud, et koolitustel osalemine oleks teile meeldiv ja turvaline kogemus. Loe lähemalt klassis toimuvate koolituste kohta siit.
Veebikoolitusel saab osaleda videokonverentsi keskkonnas Slack Koolituse keskkonda sisenemise link koos juhendiga saadetakse koolitusele registreerujatele enne koolitust. Hoolsa õpilasena pääsed „klassiruumi“ 15 min enne koolituse algust, et kõik vajalik (pilt, mikrofon ja vestlus) häälestada. Väga tervitatav on kahe ekraani kasutamise võimalus (kui ei ole, saab hakkama ka ühega). Koolituse käigus tehakse läbi praktilisi harjutusi, mis eeldab osaleja interaktiivset panustamist.
Eelteadmised: Kokkupuude linuxi ja windowsi käsurea kasutamisega
Sihtgrupp: Süsteemidadministraatorid, kes soovivad juurutada erinevaid identiteedihalduse metoodikaid või tunnevad huvi pakutavate metoodikate vastu
Õppemeetodid: Loeng, praktiline harjutus, iseseisev töö
Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisva praktilise töö.
Hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunaid
VMware vSphere: What’s New [V8]
In this 2-day course, you will explore the new features and enhancements in VMware vCenter® 8.0, VMware ESXi™ 8.0, and VMware vSphere® 8.0. Through use-case scenarios, demonstrations, labs, and simulations, you develop skills to implement and configure vSphere 8.0.
This course is recommended for customers who want to deploy vSphere 7 in their existing vSphere environment.
Intended Audience: System architects, system administrators, IT managers, VMware partners, and individuals responsible for implementing and managing vSphere architectures who want to deploy vSphere 8.0 into their existing vSphere environment.
NB! Koolitus toimub inglise keeles!
Prerequisites: This course requires completion of one of the following courses, or equivalent knowledge, plus administration experience with ESXi and vCenter Server:
- VMware vSphere: Install, Configure, Manage
- VMware vSphere: Optimize and Scale
- VMware vSphere: Fast Track
- VMware vSphere: Troubleshooting
- Experience with working at the command line is helpful.
The course material presumes that you can perform the following tasks with no assistance or guidance before enrolling in this course:
- Install and configure ESXi
- Install vCenter Server
- Create vCenter Server objects, such as data centers and folders
- Create and manage vCenter Server roles and permissions
- Create and modify a standard switch
- Create and modify a distributed switch
- Connect an ESXi host to NAS, iSCSI, or Fibre Channel storage
- Create a VMware vSphere VMFS datastore
- Use a content library template to create a virtual machine
- Modify a virtual machine’s hardware
- Migrate a virtual machine with VMware vSphere vMotion and VMware vSphere Storage vMotion
- Configure and manage a VMware vSphere Distributed Resource Scheduler cluster
- Configure and manage a VMware vSphere High Availability cluster
- Use VMware vSphere Lifecycle Manager to perform upgrades to ESXi hosts and VMs
If you cannot complete these tasks, VMware recommends that you instead take the VMware vSphere: Install, Configure, Manage [V8] course.
By the end of the course, you should be able to meet the following objectives:
- Recognize the importance of key features and enhancements in vSphere 8.0
- Describe the purpose of VMware vSphere® Distributed Services Engine™
- Use VMware vSphere® Lifecycle Manager™ to update an ESXi host that has a data processing unit (DPU)
- Identify devices supported for system storage on ESXi 8.0
- Recognize enhancements to VM hardware compatibility settings
- Recognize changes related to vSphere Memory Monitoring and Remediation that improve VMware vSphere® Distributed Resource Scheduler™
- Describe the new virtual non-uniform memory access (vNUMA) topology settings in the VMware vSphere® Client™
- Use vSphere Lifecycle Manager and VMware vSphere® Auto Deploy™ to manage configuration specifications for hosts in a cluster
- Recognize vSphere Lifecycle Manager and Auto Deploy enhancements in vSphere 8.0
- Describe new cluster management features in Tanzu Kubernetes Grid 2.0
- Recognize the cloud benefits that VMware vSphere+ brings to on-premises workloads
- Identify discontinued or deprecated features and technology in vSphere 8.0
More information:
- Read more about the course here.
Lecturer’s Linkedin
VMware vSphere: Optimize and Scale [V7]
This five-day course teaches you advanced skills for configuring and maintaining a highly available and scalable virtual infrastructure. Through a mix of lecture and hands-on labs, you configure and optimize the VMware vSphere® 7 features that build a foundation for a truly scalable infrastructure, and you discuss when and where these features have the greatest effect.
Attend this course to deepen your understanding of vSphere and learn how its advanced features and controls can benefit your organization. As an exclusive benefit, those who participate in this course will receive additional premium recorded lecture material on vSphere security.
Programm:
- Network Scalability
- Storage Scalability
- Host and Management Scalability
- CPU Optimization
- Memory Optimization
- Storage Optimization
- Network Optimization
- vCenter Server Performance Optimization
- vSphere Auto Deploy
- vSphere Security
Target audience: Experienced system administrators, system engineers, and system integrator
Learning methods: Practical exercise, independent work.
Assesment methods: Execution of independent work.
Assesment form: Independent practical tasks on relevant topics.
More information:
- Read more about the course from here.
Õppekavarühm: 0613 Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs.
Lecturer’s Linkedin
MS 365 koolitus tavakasutajale
Koolituse eesmärk: Osalejad saavad teadmised, ülevaate ja baasoskused MS 365 teenustest.
Sihtgrupp: Koolitusele on oodatud kõik arvuti tavakasutajad, kes juba kasutavad või on üle minemas MS 365 teenustele.
Programm:
- Sissejuhatus
- milleks Office 365?
- erinevate äppide tutvustus
- Outlooki moodulid – saab kasutada tuttavat ja mitmekülgset Outlooki, millele pääseb ligi suvalise arvuti veebilehitseja, tahvelarvuti või nutiseadme abil
- kirjavahetus (Mail), ajahaldus (Calendar), kontaktid (People), tööülesanded (Tasks)
- Office’i pilvemoodulid
- Word, Excel, PowerPoint – koostöö – saab samaaegselt luua ja redigeerida dokumente, tabeleid ja esitlusi
- OneNote – universaalne märkmik, kuhu saab koguda kõik vajaliku info ja seda ka teistele jagada
- Erinevad pilvehoidlad
- millal kasutada OneDrive’i – saab salvestada oma failid ühte kohta, jagada neid teistega ja avada neid kõigis Interneti-ühendusega seadmetes
- millal kasutada SharePointi – failide ja rakenduste ühiskasutus ning teadmiste ja oskuste jagamine toetab meeskonnatööd, kiirendab vajaliku teabe leidmist ning hõlbustab kolleegidevahelist koostööd
- Grupitöö
- Teams – meeskonna tööruum, kus saab vestelda, kasutada kalendreid, faile ja tööülesandeid
- Planner – saab koostada uusi plaane, korraldada ja määrata ülesandeid, jagada faile ning püsida kursis töö edenemisega
- Lisavõimalused
- Sway – saab koostada ja jagada köitva välimusega interaktiivseid aruandeid, esitlusi, lugusid ja palju muud
- Video, Stream – saab jagada videoid
- Delve – ülevaated ja asjakohane teave vastavalt sellele, kellega teha koostööd ja millise sisuga tegeleda
- Forms – saab koostada küsitlusi ja tulemusi analüüsida
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 8 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 2,5 tundi).
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste koolikeskkonnas.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemisest.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühist lõunasööki.
Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.
Lektori CV
Kliendi tagasisided:
“Koolitaja oli väga professionaalne, koolituse ülesehitus ja ajakava suurepärane! Aitäh!”
“Hea lihtne ja loogiline lähenemine, kergesti jälgitav ja arusaadav. Väga praktiline!”
Tsentraalne kataloogiteenus LDAP abil Linuxi/Windowsi klientide segakeskkonnas
Koolituse eesmärk on anda ülevaade kasutajate ja lõppseadmete identiteetidest võrgus ja töökohas, tutvustada identiteetide haldamisvahendeid ja praktiseerida nende kasutamist laboris.
Programm:
- Tsentraalsete teenuste olemus. Perimeeter, sisevõrk, integratsioon
- Lokaalvõrk: DHCP teenus. Automaatne kliendinime registreerimine ja sisevõrgu FQDN
- Nimelahendus LANis ja perimeetril. DNS server. Bind9 ja MS AD DNS teenus. Erifunktsioonilised nimekirjed: kerberose ja ldap-i nimekirjed
- LDAP server. Linuxi klientide/serverite autentimine LDAP/LDAPS abil. Ldif failivorming. Abivahend PHPLDAPadmin
- Samba server. Pakutavad teenused.
- Kerberose server
- Sambapõhine AD domeenikontroller. Kontrollerite sünkroniseerimine. Domeenihaldus MS RSAT abil.
- Sambapõhine nimelahendus : MS DNS. Liidestamine perimeetri nimelahendusega.
- Group policy samba kontrolleri abil. Windows-klientide haldus
- Mailiserver, mailiteenused iRedMail abil, integratsioon Samba AD-sse.
- Linuxi serverite/klientide liidestamine sambapõhisesse autentimisse Realmd abil.
- Failiteenused, jagatud kataloogid.
- Logide tsentraliseerimine
Laborid:
- Perimeeter/LAN. Ettevalmistatud linuxiinstallatsioonile DHCP teenuse ja DNS teenuse käivitamine.
- Sisevõrk (LAN). LDAP serveri installeerimine
- Kerberose serveri installerimine (pole teiste laboritega seotud, seega lisaülesanne).
- Samba serveri installeerimine. Klientide lisamine Samba domeeni.
- Samba DNS teenuse sidumine perimeetri nimelahendusega.
- Group policy muutmine ja rakendamine
- Mailiserveri installatsioon ja liidestamine Samba AD-ga
- Realmd installeerimine, linuxikliendi lisamine Samba AD-sse
- Logiserveri funktsiooni installeerimine, logide edastamise seadistamine.
Eelteadmised: Kokkupuude linuxi ja windowsi käsurea kasutamisega
Sihtgrupp: Süsteemidadministraatorid, kes soovivad juurutada erinevaid identiteedihalduse metoodikaid või tunnevad huvi pakutavate metoodikate vastu
Õppemeetodid: Loeng, praktiline harjutus, iseseisev töö
Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisva praktilise töö.
Tasuta veebinar: kujundusprogramm Figma – mis ja mida?
Tänapäeval on oluline, et kõik kujundustööd saaks loodud kiirelt ja lihtsalt. Sellel veebinaril tutvustame teile vähe tuntud kuid väga lihtsat, tasuta kujundusprogrammi Figma ning anname vastused kahele küsimusele:
✅ Mis programmiga on tegu?
✅ Mida saab selle programmiga luua?
Veebinar toimub videokonverentsi keskkonnas Zoom
Veebinaril osalemiseks märgi ennast koolitusele huviliseks. Veebinaril osalemise lingi saadame huvilistele e-maili peale.
Eelteadmised: Ei ole vaja
Õppemeetodid: Loeng, iseseisev kaasa mõtlemine
Hindamismeetod: Õpitulemuste saavutamist veebinari käigus ei hinnata
Hindamiskriteerium: –
BCS Koolitus pakub soovijatele rentimiseks arvuteid ja monitore. Vaata pakkumist.
Tasuta veebinar: Ettevõtte IT korralduse levinud eksimused ja parimad praktikad
Veebinari slaidid on leitavad siit!
BCS pakub IT haldusteenust ~150 erisuurusega ettevõttele.
Veebiseminaril räägime:
✅ Ettevõtete IT korralduse levinud probleemidest
✅ Enim realiseeruvatest IT’ga seotud riskidest
✅ Kuidas riske vähendada ja probleeme ennetada
✅ Kust ja kuidas IT halduskulusid vähendada
Veebinar toimub videokonverentsi keskkonnas Teams.
Veebinaril osalemiseks märgi ennast koolitusele huviliseks. Veebinaril osalemise lingi saadame huvilistele e-maili peale.
Eelteadmised: Ei ole vaja
Õppemeetodid: Loeng, iseseisev kaasa töötamine
Hindamismeetod: Õpitulemuste saavutamist veebinari käigus ei hinnata
Hindamiskriteerium: –
BCS Koolitus pakub soovijatele rentimiseks arvuteid ja monitore. Vaata pakkumist.
Prosci® muudatuste juhtimise sertifitseerimiskursus
Maailmas kõige laialdasemalt aktsepteeritud muudatuste juhtimise kvalifikatsiooni pakkuv kursus, mille on läbinud üle 60 000 inimese enam kui 3500-st organisatsioonist. Kursus annab teadmised, oskused ja tööriistad muudatuste edukamaks juhtimiseks ja paremate tulemuste saavutamiseks.
Koolituse jaoks vajalikud eelteadmised: Mõne muudatusprojekti olemasolu, mille elluviimist koolitusel kavandada (sobib ka minevikus elluviidud projektiga tegelemine tagasivaates).
Vaata koolituse tutvustusvideot: https://youtu.be/P6qpRYhhMMo
NB! Palume koolitusele võimalusel tulla oma arvutiga.
Programm:
1 päev
- Kuidas suurendada organisatsiooni edu tulemusliku muudatuste juhtimisega?
- Mil moel saavutada töötajate pühendumine muudatustele ja läbi selle jõuda organisatsioonilise tervikmõjuni? ADKAR mudel
- Kuidas arvestada teadlikumalt muudatuste psühholoogiliste teguritega?
- Millised on võtmetegevused muudatuste kavandamise faasis?
2 päev
- Kuidas luua tugev muudatusprojekti meeskond?
- Milles seisnevad muudatuste sponsori roll, esmatähtsad ülesanded ja valmidus?
- Mismoodi muudatust toetavat kommunikatsiooni kavandada ja läbi viia?
- Milline on minu praeguse muudatusprojekti teostusplaan ja kuidas kavatsen suurendada selle elluviimise edukust? Esitlused ja tagasiside
3 päev
- Mis tagab tulemuslikkuse muutuste elluviimisel ning kuidas ületada tekkivat vastupanu?
- Mil viisil kindlustada muudatuste rakendumine ja mõõta nende resultatiivsust?
- Kuidas õpitut edaspidi rakendada ja vajadusel edasi arendada?
Õppemeetodid: Erinevad aktiivõppemeetodid, simulatsioonid, praktiliste juhtimise tööriistade rakendamine, reaalse muudatusprojekti analüüs, esitlused, näited, üleilmse parima praktikaga tutvumine jm.
Hindamismeetod: Iseseisva töö sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisva praktilise töö.
Meeskonna ülesannete haldus Teamsi kaudu (Microsoft Planner)
Koolitusel räägime: räägime Microsoft Planneri kasutamisest läbi Teamsi, Planneri võimalustest, piirangutest ja headest tavadest:
Koolituse läbinu:
- Kuidas hallata projekti või meeskonna tööülesandeid
- Kuidas seadistada ülesannete meeldetuletusi
- Kuidas omada ülevaadet kõikidest ülesannetest
Kuidas koolitus toimub: Koolitus toimub videokonverentsi keskkonnas Teams. Koolituse keskkonda sisenemise link saadetakse koolitusele registreerujatele enne koolitust koos keskkonda sisenemise juhendiga. Hoolsa õpilasena pääsed „klassiruumi“ 15 min enne koolituse algust, et kellad ja viled (pilt, mikrofon ja vestlus) häälestada. Väga tervitatav on kahe ekraani kasutamise võimalus (kui ei ole, saab hakkama ka ühega)! Koolituse käigus tehakse läbi praktilisi harjutusi, mis eeldab osaleja interaktiivset panustamist.
Programm:
- Planneri töökeskkond
- Uue plaani loomine:
- liikmete lisamine
- salve (Bucket) loomine
- tööülesande (Task) loomine
- manuse (Attachment) lisamine
- Edenemise jälgimine
- Outlooki kalendriga ühendamine
Õppemeetodid: praktiline harjutus, iseseisev töö
Hindamismeetod: Õpitulemuste saavutamist veebinari käigus ei hinnata
Hindamiskriteerium: –
BCS Koolitus pakub soovijatele rentimiseks arvuteid ja monitore. Vaata pakkumist.