Protsesside juhtimine toote ja teenuste arendamisel

Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse teenuste juhtimise olemust, võimalusi ja tööriistu ning seeläbi võimaldada organisatsioonidel parendada oma toimimist.

Osalejad saavad teadmised protsessijuhtimisest ja protsesside parendamisest,  selle olulisusest, võimalustest ja tööriistadest.

Programm hõlmab kolme eraldiseisvat koolitusmoodulit, mida saab läbida nii eraldi kui ka erinevates kombinatsioonides, vastavalt osaleja vajadustele.

Märkimisväärne osa õppest toimub läbi osalejate praktikate jagamise, mis võimaldab õppida teiste kogemustest ja toimivatest lahendustest.
Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele teeb iga osaleja oma teenuse või tootega läbi mitu praktilist harjutust.

Koolitusele on oodatud kõik, kes:

  • soovivad tutvuda kaasaegsete juhtimispraktikatega ja seeläbi arendada oma juhioskuseid ning tõsta tootlikust;
  • peavad juba vastutama oma töös teenuste või toodete arendamise, haldamise ja tarnimise eest või need, kes soovivad selles suunas alles karjääri alustad.

Koolitus on suunatud protsessijuhtidele. Samuti IT juhtidele, spetsialistidele kui ka teistele teenuste juhtimisega vahetult kokkupuutuvatele äripoole esindajatele.

Õppevahendid: Paber ja pliiats.
Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.

Programm:

Moodul 1
Praktiline protsesside juhtimine (9ak) 14.01.2026

  • Taustsüsteem: teenusmajandus, väärtuspõhisus
  • Protsessijuhtimise põhitõed: terminoloogia, vastutused, väärtus
  • Protsessijuhtimise elutsükkel: tuvastamine, kaardistamine, analüüsimine, ümber kavandamine, juurutamine, mõõtmine ja kontrollimine

Iga elutsükli etapi kohta tehakse vähemalt üks harjutus praktilise kogemuse saamiseks ja teadmiste kinnistamiseks.

Moodul 2
Agiilne juhtimine (9 ak) 21.01.2026

  • Juhtimise põhifunktsioonid ja (toote)juhi ülesanded
  • Agiilne mõtteviis, väärtused, põhimõtted ja meetodid

Scrum raamistik

  • empirism, lean, väärtused, sündmused, artefaktid, rolled
  • Rakendamine, sh kriitika ja müüdid

Teadmiste kinnistamiseks ja kogemuse saamiseks vaheldub teooria praktiliste ülesannetega.

Moodul 3
Praktiline teenuse juhtimise töötuba (9 ak) 28.01.2026

  • Probleemi sõnastamine ja eesmärgistamine
  • Sidusrühmade kaardistamine analüüsimine
  • Äriarhitektuuri kirjeldamine
  • Andmete kriitilisuse määramine
  • Teenusprotsessi kaardistamine ja analüüsimine
  • Väärtuspakkumise kirjeldamine
  • Muudatuste planeerimine ja juhtimine
  • Mõõdikute (KPI-de) seadmine
  • Teenusleppe prototüüpimine

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas, maht ning teooria ja praktika osakaal sõltub valitud moodulitest.

Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 27 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 10 tundi).
3. moodul ainult klassiruumis

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.

Õppekavarühm: 0613 Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs

Lektori CV

ITIL 4® Foundation koos praktilise teenuste juhtimise töötoaga (+eksamikindlustus)

Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist.

ITIL viimane versioon põhineb väärtuspõhisel juhtimisel ehk teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System) ja sidususel teiste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps. Koolitus toimub alati koos sertifikaadieksamiga. ITIL® 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL® koolituste läbimiseks.

Osa õppimisest toimub läbi osalejate kogemuste jagamise, mis võimaldab teiste headest töötavatest lahendustest eeskuju võtta.

Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele saab iga osaleja oma teenuse või tootega praktiliselt läbi teha mitu harjutust ja lahendada ülesandeid eksami edukaks sooritamiseks.

Koolitusele on oodatud kõik, kes:

  • soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega;
  • vastutavad IT teenuste arendamise, haldamise ja tarnimise eest ja need kes soovivad selles suunas karjääri teha;
  • osalevad teenuste pakkumise (teenuse omanikud, analüütikud, arendajad, toote- ja projektijuhid, jt);
  • omavad eelmist versiooni ITIL sertifikaati ja soovivad teadmisi uuendada.

Koolitus on suunatud nii IT juhtidele ja spetsialistidele kui ka teenuste juhtimisega vahetult kokkupuutuvatele äripoole esindajatele. Samuti sobib koolitus kõigile protsessijuhtidele.

Soovitav inglise keele oskus (B2 tasemel), kuna materjalid ja eksam on inglise keeles, koolitus ka praktikum eesti või inglise keeles.

Õppevahendid: Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.

Programm:
1. Päev (9.00-17.00) – ITIL 4® Foundation koolitus 07.01.2026
Tutvumine, sissejuhatus, eksamikorraldus
Teenuste juhtimise võtmekontseptsioonid
Teenuste juhtimise neli dimensiooni
ITIL teenusute väärtussüsteem
Valitsemine
ITIL juhtpõhimõtted
2. Päev (9.00-17.00) – ITIL 4® Foundation koolitus 08.01.2026
Teenuste väärtusahel
Pidev parendamine
ITIL praktikad
Eksamiks kordamine
3. Päev (9.00-17.00) – Teenuste juhtimise praktikum (KLASSIRUUMIS) 28.01.2026
Probleemi sõnastamine ja eesmärgistamine
Sidusrühmade kaardistamine analüüsimine
Äriarhitektuuri kirjeldamine
Andmete kriitilisuse määramine
Teenusprotsessi kaardistamine ja analüüsimine
Väärtuspakkumise kirjeldamine
Muudatuste planeerimine ja juhtimine
Mõõdikute (KPI-de) seadmine
Teenusleppe prototüüpimine

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 27 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 10 tundi).  3. päev ainult klassiruumis.

Hindamismeetod: Sertifikaadieksam (tehakse iseseisvalt).

Hindamiskriteerium: Eksamil on 40 valikvastustega küsimust, millest 26 (65%) peab vastama õigesti eksami edukaks läbimiseks.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse ja eksami edukal sooritamisel sertifikaadi.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.

Õppekavarühm: 0413 Juhtimine ja haldus

Lektori CV

The ITIL®4 Foundation course is provided by Juhtimisteadmuse OÜ, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

ITIL 4® Foundation koos praktilise teenuste juhtimise töötoaga

Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist.

ITIL viimane versioon põhineb väärtuspõhisel juhtimisel ehk teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System) ja sidususel teiste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps. Koolitus toimub alati koos sertifikaadieksamiga. ITIL® 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL® koolituste läbimiseks.

Osa õppimisest toimub läbi osalejate kogemuste jagamise, mis võimaldab teiste headest töötavatest lahendustest eeskuju võtta.

Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele saab iga osaleja oma teenuse või tootega praktiliselt läbi teha mitu harjutust ja lahendada ülesandeid eksami edukaks sooritamiseks.

Koolitusele on oodatud kõik, kes:

  • soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega;
  • vastutavad IT teenuste arendamise, haldamise ja tarnimise eest ja need kes soovivad selles suunas karjääri teha;
  • osalevad teenuste pakkumise (teenuse omanikud, analüütikud, arendajad, toote- ja projektijuhid, jt);
  • omavad eelmist versiooni ITIL sertifikaati ja soovivad teadmisi uuendada.

Koolitus on suunatud nii IT juhtidele ja spetsialistidele kui ka teenuste juhtimisega vahetult kokkupuutuvatele äripoole esindajatele. Samuti sobib koolitus kõigile protsessijuhtidele.

Soovitav inglise keele oskus (B2 tasemel), kuna materjalid ja eksam on inglise keeles, koolitus ka praktikum eesti või inglise keeles.

Õppevahendid: Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.

Programm:
1. Päev (9.00-17.00) – ITIL 4® Foundation koolitus 07.01.2026
Tutvumine, sissejuhatus, eksamikorraldus
Teenuste juhtimise võtmekontseptsioonid
Teenuste juhtimise neli dimensiooni
ITIL teenusute väärtussüsteem
Valitsemine
ITIL juhtpõhimõtted
2. Päev (9.00-17.00) – ITIL 4® Foundation koolitus 08.01.2026
Teenuste väärtusahel
Pidev parendamine
ITIL praktikad
Eksamiks kordamine
3. Päev (9.00-17.00) – Teenuste juhtimise praktikum (KLASSIRUUMIS) 28.01.2026
Probleemi sõnastamine ja eesmärgistamine
Sidusrühmade kaardistamine analüüsimine
Äriarhitektuuri kirjeldamine
Andmete kriitilisuse määramine
Teenusprotsessi kaardistamine ja analüüsimine
Väärtuspakkumise kirjeldamine
Muudatuste planeerimine ja juhtimine
Mõõdikute (KPI-de) seadmine
Teenusleppe prototüüpimine

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 27 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 10 tundi).  3. päev ainult klassiruumis.

Hindamismeetod: Sertifikaadieksam (tehakse iseseisvalt).

Hindamiskriteerium: Eksamil on 40 valikvastustega küsimust, millest 26 (65%) peab vastama õigesti eksami edukaks läbimiseks.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse ja eksami edukal sooritamisel sertifikaadi.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.

Õppekavarühm: 0413 Juhtimine ja haldus

Lektori CV

The ITIL®4 Foundation course is provided by Juhtimisteadmuse OÜ, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Praktiline protsesside juhtimine

Osalejad saavad teadmised protsessijuhtimisest ja protsesside parendamisest, selle olulisusest, võimalustest ja tööriistadest. Peale koolitust mõistate protsessijuhtimise tausta ja sisu, olulisi mõisteid ja tehnikaid. Samuti omate teadmisi protsessi kirjeldamisest, juurutamisest ja mõõtmisest. Lisaks saadud teooriale teeb osaleja läbi kõik protsessijuhtimise elutsükli sammud praktikas. Kasutades selleks enda vabalt valitud protsessi. (veel …)

Agiilne (toote) juhtimine

Koolituse eesmärk: Osalejad saavad teadmised agiilse juhtimise filosoofiast (mõtteviis, väärtused, põhimõtted) ja vastutusest. Lisaks, peamised praktilised oskused Scrum metoodika kasutamiseks.

Teooriale lisaks teeb osaleja läbi mitu agiilset juhtimist ja Scrum raamistiku kasutusele võtmist toetavat praktilist harjutust.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik huvilised (olenemata sektorist või valdkonnast), kes soovivad mõista agiilse (toote) juhtimise olemust ja/või seda oma meeskonnas rakendada, parendades seeläbi nii  töökorraldust kui tulemuslikkust organisatsioonis.

Õppevahendid: Märkmete tegemiseks saab osaleja kasutada paberit ja pliiatsit või oma personaalset arvutit.

Programm:
Agiilne juhtimine

  • teenusmajandus ja väärtuspõhisus
  • juhtimise põhifunktsioonid ja (toote)juhi ülesanded
  • agiilne mõtteviis, väärtused, põhimõtted ja meetodid

Scrum raamistik

  • empirism, lean, väärtused, sündmused, artefaktid, rolled
  • rakendamine, sh kriitika ja müüdid

Teadmiste kinnistamiseks ja kogemuse saamiseks toetavad teooriaid erinevad praktilised ülesanded.

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassiruumis või veebikeskkonnas  9 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 4 tundi)

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke

Õppekavarühm: 0613 Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs

Lektori CV

Praktiline teenuse juhtimise töötuba

Koolituse eesmärk: Praktilise töötoa käigus omandab osaleja teadmised oma teenuse (juhtimise võimekuste) arendamiseks. Lisaks, saavavad osalejad ekspert tagasiside tulemustele.
Teenus hõlmab nii tooteid kui protsesse.

Iga osaleja saab harjutada läbi olulised komponendid teenuse (sh toote, protsessi) juhtimisel.

Sihtrühm ja eelteadmised:

Praktilisele koolitusele on oodatud kõik need, kes vastutavad mõne teenuse, toote või protsessi juhtimise eest, olenemata kas seda tehakse äri või IT poolel.

Spetsiifilised eelteadmised ei ole vajalikud, sest iga harjutuse ees on lühike (kuni 15 min) teooria meeldetuletus teadmiste ühtlustamiseks. Kasuks tuleb valdkondlik kogemus (1 aasta).

Sobib suurepäraselt jätkukoolituseks nii ITIL4 Foundation, Praktiline protsesside juhtimine kui ka Agiilne toote juhtimine koolitustele.

Õppevahendid: Märkmete tegemiseks saab osaleja kasutada paberit ja pliiatsit või oma personaalset arvutit.

Programm:

  • Ökosüsteemist arusaamine ja äriarhitektuuri kirjeldamine
  • Probleemi sõnastamine ja eesmärgistamine, sh mõõdikute (KPI-de) seadmine
  • Sidusrühmade kaardistamine analüüsimine 
  • Väärtuspakkumise kirjeldamine
  • Andmete kriitilisuse määramine
  • Teenusprotsessi analüüsimine

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassiruumis 9 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 6 tundi).

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.

Õppekavarühm: 0613 Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs.

Lektori CV

ITIL 4® Foundation + eksam ja eksamikindlustus

Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist. ITIL viimane versioon põhineb väärtuspõhisel juhtimisel ehk teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System) ja sidususel teiste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps.

Koolitus toimub alati koos sertifikaadieksamiga. ITIL® 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL® koolituste läbimiseks.

Osa õppimisest toimub läbi osalejate kogemuste jagamise, mis võimaldab teiste headest töötavatest lahendustest eeskuju võtta.  

Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele tehakse praktiliselt läbi mitu harjutust ja lahendatakse ülesandeid eksami edukaks sooritamiseks.  

Eksam on elektroonne ja toimub PeopleCert keskkonnas. Sertifikaadieksamit on võimalik sooritada  omale sobival ajal ja kohas (vautšeriga), mis kehtib kuni aasta. Eksam koosneb 40 valikvastustega küsimusest, edukaks läbimiseks tuleb saada vähemalt 65% maksimaalsest punktisummast. Eksami tegemist on võimalik kindlustada, mis annab võimaluse sooritada korduseksam tunduvalt soodsamalt.

Koolitusele on oodatud kõik, kes:

  • soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega; 
  • vastutavad IT teenuste arendamise, haldamise ja tarnimise eest ja need kes soovivad selles suunas karjääri teha;  
  • osalevad teenuste pakkumise (teenuse omanikud, analüütikud, arendajad, toote- ja projektijuhid, jt)  
  • omavad eelmist versiooni ITIL sertifikaati ja soovivad teadmisi uuendada.  

Koolitus on suunatud nii IT juhtidele ja spetsialistidele kui ka teenuste juhtimisega vahetult kokkupuututele äripoole esindajatele ja kõigile protsessijuhtidele. 

Soovitav inglise keele oskus (B2 tasemel), kuna materjalid ja eksam on inglise keeles.

Õppevahendid:  Paber ja pliiats. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.

Programm:  

1. Päev (9.00-17.00) 07.01.2026

  • Tutvumine, sissejuhatus, eksamikorraldus   
  • Teenuste juhtimise võtmekontseptsioonid  
  • Teenuste juhtimise neli dimensiooni  
  • ITIL teenusute väärtussüsteem  
  • Valitsemine  
  • ITIL juhtpõhimõtted

2. Päev (9.00-17.00) 08.01.2026

  • Teenuste väärtusahel  
  • Pidev parendamine  
  • ITIL praktikad  
  • Eksamiks kordamine 

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 18 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 5 tundi)

Hindamismeetod: Sertifikaadieksam (tehakse iseseisvalt) 

Hindamiskriteerium: Eksamil on 40 valikvastustega küsimust, millest 26 (65%) peab vastama õigesti eksami edukaks läbimiseks.  

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse ja eksami edukal sooritamisel sertifikaadi 

Hind sisaldab: 

  • Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke 
  • Eksamikindlustus (lubatud korduseksami võimalus)

Accredited ITIL® training is provided by Juhtimisteadmuse OÜ accredited by PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.

Lektori CV

The ITIL®4 Foundation course is provided by Juhtimisteadmuse OÜ, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

ITIL 4® Foundation + eksam

Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist. ITIL viimane versioon põhineb väärtuspõhisel juhtimisel ehk teenuse väärtuse süsteemil (Service Value System) ja sidususel teiste metoodikatega nagu Lean, Agile ja DevOps.

Koolitus toimub alati koos sertifikaadieksamiga. ITIL® 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL® koolituste läbimiseks.

Osa õppimisest toimub läbi osalejate kogemuste jagamise, mis võimaldab teiste headest töötavatest lahendustest eeskuju võtta.  

Lisaks asjakohaste teoreetiliste teadmiste omandamisele tehakse praktiliselt läbi mitu harjutust ja lahendatakse ülesandeid eksami edukaks sooritamiseks.  

Eksam on elektroonne ja toimub PeopleCert keskkonnas. Sertifikaadieksamit on võimalik sooritada  omale sobival ajal ja kohas (vautšeriga), mis kehtib kuni aasta. Eksam koosneb 40 valikvastustega küsimusest, edukaks läbimiseks tuleb saada vähemalt 65% maksimaalsest punktisummast. Eksami tegemist on võimalik kindlustada, mis annab võimaluse sooritada korduseksam tunduvalt soodsamalt.

Koolitusele on oodatud kõik, kes:

  • soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega; 
  • vastutavad IT teenuste arendamise, haldamise ja tarnimise eest ja need kes soovivad selles suunas karjääri teha;  
  • osalevad teenuste pakkumise (teenuse omanikud, analüütikud, arendajad, toote- ja projektijuhid, jt)  
  • omavad eelmist versiooni ITIL sertifikaati ja soovivad teadmisi uuendada.  

Koolitus on suunatud nii IT juhtidele ja spetsialistidele kui ka teenuste juhtimisega vahetult kokkupuututele äripoole esindajatele ja kõigile protsessijuhtidele. 

Soovitav inglise keele oskus (B2 tasemel), kuna materjalid ja eksam on inglise keeles.

Õppevahendid:  Paber ja pliiats. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.

Programm:  

1. Päev (9.00-17.00) 07.01.2026

  • Tutvumine, sissejuhatus, eksamikorraldus
  • Teenuste juhtimise võtmekontseptsioonid
  • Teenuste juhtimise neli dimensiooni
  • ITIL teenusute väärtussüsteem
  • Valitsemine
  • ITIL juhtpõhimõtted

2. Päev (9.00-17.00) 08.01.2026

  • Teenuste väärtusahel
  • Pidev parendamine
  • ITIL praktikad
  • Eksamiks kordamine

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 18 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 4 tundi)

Hindamismeetod: Sertifikaadieksam (tehakse iseseisvalt)

Hindamiskriteerium: Eksamil on 40 valikvastustega küsimust, millest 26 (65%) peab vastama õigesti eksami edukaks läbimiseks.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse ja eksami edukal sooritamisel sertifikaadi.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke

Accredited ITIL® training is provided by Juhtimisteadmuse OÜ accredited by PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.

Lektori CV

The ITIL®4 Foundation course is provided by Juhtimisteadmuse OÜ, an ATO of PeopleCert. ITIL® is a registered trade mark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. The Swirl logo™ is a trademark of AXELOS Limited, used under permission of AXELOS Limited. All rights reserved.

Hands-on Hacking Advanced (HOHA)

Hands-on Hacking Advanced (HOHA) is a follow-up course to our Hands-on Hacking Essentials (HOHE)training.

Target audience: System administrators, information security specialists and -managers and any other IT personnel that is not afraid of the shell or command prompt.

Pre-requisites : Prior HOHE participation is required to take this course to ensure minimum same level of participants.

Training methods: Trainers will engage participants with lectures, live attack demonstrations and practical examples followed by individual hands-on exercise scenarios. Training is interactive,
practical, and besides active participation also full of attack stories that help to change the perspective and understanding of real life security threats.

Ideology of this training: The main differences between hacking and penetration testing are the intent and (imposed) limitations. Therefore, the idea behind this training is to see practical
information security from the attacker’s or “opposing team’s” point of view and to deliver first-hand experience or running attacks. Everyone will walk through the phases of an attack until successfully owning various systems and services. There are plenty of attack scenarios to play through and to complete scored objectives. Since the expected participants’ skill and experience level is varying to a large degree, we cover a mix of *nix and Windows world and focus on explaining key concepts and on showing real attacks even to those who have never compiled or launched any exploits before.

Training objectives: During the 3 days hands-on training experience the participants should build upon HOHE training in understanding of current attacker tool-sets, attack types and methods. By experiencing the attacker mindset and point of view via hands-on exercises the participants will use Tuoni C2 and other tools from a Red Teaming perspective in order to understand what it takes in terms of individual skills to be a red team member.

Intended outcome: During the 3 day hands-on training experience the participants should form a good understanding of current attacker tool-set, attack types and methods. By experiencing the
attacker mindset and point of view via hands-on exercises the participants not only will gain much higher appreciation for attack threats, but will be much more alert and better prepared for their own IT systems defense.

Day 1

Warm-up scenario – Introduction to C2 frameworks using Tuoni. Learn to create and deliver client-side attacks that are not recognized as malicious neither by the user nor various security
products. Examples of common initial access vectors. Since all participants are expected to have completed our HOHE (Hands-on Hacking Essentials) course, we pick up speed fast and there is no time for much “spoon feeding”.

Mission: Your mission, should you choose to accept it, is to help a victim of ransomware attack. From the darknet ransomware site you discover that there is an actual company offering ransomware as SaaS and you dig deeper…

Iron Argon Development – a company “Network Takeover ” scenario of fully patched and properly configured networks. After initial reconnaissance of the target domain and public facing services we gain an initial foothold by sending phishing e-mail. Using in memory execution of different tools we gather information from infected workstation and set up persistence.

Day 2

Iron Argon Development – a company “Network Takeover ” scenario (continues)
Explanation of common .NET offensive tools for enumeration. Using Python and Tuoni API we enhance our C2 user experience. Explanation of kerberoasting. Side mission to recover domain accounts passwords from kerberoasted hashes with Hashcat. Enumeration of AD using Bloodhound. Discovering next targets and potential attack paths from Bloodhound. Lateral movement using different tunneling and C2 features inside the organization network. Bypassing applocker restrictions to execute our malware.

Day 3

Iron Argon Development – a company “Network Takeover ” scenario (continues)
We continue moving around inside the network, elevating our privileges using common misconfiguration. We steal kerberos ticket from the owned system and implant it into memory to
gain more access inside the domain. ADCS misconfigurations are common and Iron Argon Development network is not an exception here. We abuse ADCS misconfiguration to gain even more
access inside the domain and then laterally move with new permissions inside the isolated development network segment relaying our C2 traffic via SMB beacon. Side mission to take over other
servers including source code repository and backdoor the ransomware.

Mission ending
Having obtained the ransomware binary, we reverse engineer it and discover a decryption key for the victims. We finish the course with the final feedback round, re-iterate what we learned in the process and ask your opinion of the course to continuously improve the content and learning experience.

Delivery: We can deliver on-site at group pricing anywhere in the world where good broadband connection is available. Ask us for the group pricing or for times and locations of our public courses.

More information: read from here.

Hands-on Hacking Advanced (HOHA)

Hands-on Hacking Advanced (HOHA) is a follow-up course to our Hands-on Hacking Essentials (HOHE)training.

Target audience: System administrators, information security specialists and -managers and any other IT personnel that is not afraid of the shell or command prompt.

Pre-requisites : Prior HOHE participation is required to take this course to ensure minimum same level of participants.

Training methods: Trainers will engage participants with lectures, live attack demonstrations and practical examples followed by individual hands-on exercise scenarios. Training is interactive,
practical, and besides active participation also full of attack stories that help to change the perspective and understanding of real life security threats.

Ideology of this training: The main differences between hacking and penetration testing are the intent and (imposed) limitations. Therefore, the idea behind this training is to see practical
information security from the attacker’s or “opposing team’s” point of view and to deliver first-hand experience or running attacks. Everyone will walk through the phases of an attack until successfully owning various systems and services. There are plenty of attack scenarios to play through and to complete scored objectives. Since the expected participants’ skill and experience level is varying to a large degree, we cover a mix of *nix and Windows world and focus on explaining key concepts and on showing real attacks even to those who have never compiled or launched any exploits before.

Training objectives: During the 3 days hands-on training experience the participants should build upon HOHE training in understanding of current attacker tool-sets, attack types and methods. By experiencing the attacker mindset and point of view via hands-on exercises the participants will use Tuoni C2 and other tools from a Red Teaming perspective in order to understand what it takes in terms of individual skills to be a red team member.

Intended outcome: During the 3 day hands-on training experience the participants should form a good understanding of current attacker tool-set, attack types and methods. By experiencing the
attacker mindset and point of view via hands-on exercises the participants not only will gain much higher appreciation for attack threats, but will be much more alert and better prepared for their own IT systems defense.

Day 1

Warm-up scenario – Introduction to C2 frameworks using Tuoni. Learn to create and deliver client-side attacks that are not recognized as malicious neither by the user nor various security
products. Examples of common initial access vectors. Since all participants are expected to have completed our HOHE (Hands-on Hacking Essentials) course, we pick up speed fast and there is no time for much “spoon feeding”.

Mission: Your mission, should you choose to accept it, is to help a victim of ransomware attack. From the darknet ransomware site you discover that there is an actual company offering ransomware as SaaS and you dig deeper…

Iron Argon Development – a company “Network Takeover ” scenario of fully patched and properly configured networks. After initial reconnaissance of the target domain and public facing services we gain an initial foothold by sending phishing e-mail. Using in memory execution of different tools we gather information from infected workstation and set up persistence.

Day 2

Iron Argon Development – a company “Network Takeover ” scenario (continues)
Explanation of common .NET offensive tools for enumeration. Using Python and Tuoni API we enhance our C2 user experience. Explanation of kerberoasting. Side mission to recover domain accounts passwords from kerberoasted hashes with Hashcat. Enumeration of AD using Bloodhound. Discovering next targets and potential attack paths from Bloodhound. Lateral movement using different tunneling and C2 features inside the organization network. Bypassing applocker restrictions to execute our malware.

Day 3

Iron Argon Development – a company “Network Takeover ” scenario (continues)
We continue moving around inside the network, elevating our privileges using common misconfiguration. We steal kerberos ticket from the owned system and implant it into memory to
gain more access inside the domain. ADCS misconfigurations are common and Iron Argon Development network is not an exception here. We abuse ADCS misconfiguration to gain even more
access inside the domain and then laterally move with new permissions inside the isolated development network segment relaying our C2 traffic via SMB beacon. Side mission to take over other
servers including source code repository and backdoor the ransomware.

Mission ending
Having obtained the ransomware binary, we reverse engineer it and discover a decryption key for the victims. We finish the course with the final feedback round, re-iterate what we learned in the process and ask your opinion of the course to continuously improve the content and learning experience.

Delivery: We can deliver on-site at group pricing anywhere in the world where good broadband connection is available. Ask us for the group pricing or for times and locations of our public courses.

More information: read from here.