Participants will understand what threat hunting is, be utterly convinced of the need for it, know what infrastructure is required to facilitate it, and be able to start doing it with confidence within their own organizations.
Participants will understand what threat hunting is, be utterly convinced of the need for it, know what infrastructure is required to facilitate it, and be able to start doing it with confidence within their own organizations.
After Certified Agile Leadership (CAL-1) program, you start to practice and dance, and you build deeper desire to understand agile capabilities to dominate the market, deliver maximum value to customers, and achieve their goals.
Support your organization with agile leadership skills that drive those capabilities.
In the Certified Agile Leader® 2 course, you’ll find out how to expand your earlier agile leadership learning to organizational structure, design, strategy, delivery, and further advance your own professional growth.
Certified Agile Leadership 2 (CAL 2)
In CAL 2, you’ll deepen your understanding of the key capabilities, behaviors, and practices of agile leadership, learning how to drive rapid adaptation, customer focus, and responsiveness to change across your organization.
Building on the foundation of CAL 1, the CAL 2 program helps you understand how to deliver greater value to customers, execute organizational strategies effectively, and lead people and teams toward desired outcomes using agile leadership principles.
This workshop is designed for passionate leaders looking to elevate themselves, their teams, and their organizations to the next level.
Who should take this workshop?
The program is beneficial to:
Inclusives:
1. Scrum Alliance CAL 2 certifications.
2. 18 PDUs and/or SEUs that can be used to renew PMP and SA membership respectively
Workshop Topics
Õppekavarühm: 0613 Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs.
Koolituse eesmärk: Osalejad saavad baasteadmised protsessihaldustarkvara Jira Cloud kasutamiseks tarkvaraarenduse- , äri- ja paljude muude protsesside toetamiseks.
Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kes omavad algtasemel arvuti kasutamise oskust, soovivad teada rohkem projektijuhtimise tarkvara kohta ja kel on huvi protsesside digitaliseerimise vastu. Selleks võib olla tarkvaraarenduse planeerimise ja/või teostamise protsess; äriprotsess organisatsioonis või ettevõttes; protsess mis tahes eesmärgi saavutamiseks, kus on vaja tegevusi kaardistada ja omada täit ülevaadet protsessi kulgemisest.
Õppevahendid: Windows, Linux, Mac OS arvuti, millel on ühendus internetiga. Soovituslik on kasutada veebilehitsejat Chrome.
Neil, kellel puudub vajalik arvuti on võimalik seda rentida kokkuleppel BCS Koolitusega. Palume sellest koolitusettevõtet eelnevalt teavitada.
Programm:
Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom.
Koolituse maht on 8 tundi sh 5 tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.
Hindamismeetod: Praktiliste harjutuste sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.
Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.
„Vali IT!“ on täiskasvanute ümberõppeprogramm, mille eesmärgiks on anda osalejatele tarkvaraarendaja algoskused.
Alates jaanuarist 2023 on Vali IT! ümberõppeprogramm (kogumaht 560 ak tundi) jagatud kaheks eraldiseisvaks mooduliks – kontaktkoolituseks ja praktiliseks õppeks ettevõttes. Programm koosneb õppest (maht 240 ak tundi), mis toimub BCS Koolituse koolituskeskuses ning praktikast praktikaettevõttes (maht 320 ak tundi). Tunnistused väljastatakse 6-nädalase koolituse läbimise järel ning peale 8-nädalast praktikat praktikaettevõttes. Praktiline õpe ettevõttes alates 18.03.2025 tuleb eelistatult läbida kuupäevaks 31.10.2025.
Kokku kestab „Vali IT!“ programmis õpe minimaalselt 3,5 kuud.
Ümberõppeprogrammi kogumaksumus koos käibemaksuga on 2499,60 eur.
Sihtgrupp: „Vali IT!“ ümberõppeprogrammi on oodatud kandideerima Eesti Vabariigi kodanik või pikaajalise elaniku elamis- ja tööloa omanik, kes on omandanud kõrghariduse või tehnilise eriala kutseõppe (tase 5).
Kõrghariduse korral peab kandidaat omama vähemalt bakalaureusekraadi või kui olete õpingud katkestanud, siis peab olema läbitud vähemalt pool õppekavast.
Kui õpingud on katkestatud peab kandidaat olema varem õppinud kõrgharidustaseme I või II astme õppekaval (so rakenduskõrgharidus-, diplomi-, bakalaureuse-, magistri-, bakalaureuse- ja magistri õppekavadel põhineva integreeritud õppe, v.a 1-aastane õpetajakoolitus) järjestikku rohkem kui õppekava pool nominaalaega. Ning kes on katkestanud õpingud selliselt, et õppekavalt eksmatrikuleerimise hetkeks on läbitud vähemalt 50% õppekava mahust.
Tehnilise eriala kutseõppe baasil kandideerija peab olema kutseõppe eriala läbinud täies mahus ning saanud sellekohase tunnistuse (tase 5).
Programm:
1. mooduli õppekava SIIN
2. mooduli õppekava SIIN
Õppemeetodid: Praktiline harjutus, iseseisev töö
Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamine selgitatakse välja koolituse jooksul osalejatele antavate iseseisvate praktiliste töödega.
Praktilise õppe peamine eesmärk on anda õppijatele tarkvaraarenduse töö kogemus ettevõttes, täiendavad oskused ja kompetentsid meeskonnatöös ja reaalsete ülesannete lahendamise võimekus ning luua eeldused töösuhte alustamiseks uues rollis.
Praktilise õppe edukalt läbinud õppijad on võimelised alustama tööga ettevõttes või organisatsioonis noorem-tarkvaraarendaja, testide automatiseerija, andmebaaside skriptija, analüütiku, projektijuhi või muus sarnases rollis.
Praktilise õppe käigus omandatakse:
„Vali IT!” ümberõppeprogrammi praktilise õppe moodulis osalejad läbivad 8-nädalase täismahus õppe (5 päeva nädalas, 8 tundi päevas). Praktiline õpe toimub reaalses töökeskkonnas ettevõttes kohapeal või üle veebi vastavalt kokkuleppele ettevõttega.
Praktiline õpe ettevõttes alates 3. juuni 2025.a.
Keda oodatakse kandideerima? Õpilased, kes on läbinud „Vali IT!“ kontaktõppe.
Millised on keelenõuded? Kandidaat peab valdama eesti ja inglise keelt vähemalt B2 tasemel.
Toimumiskoha aadress? Praktiline õpe toimub reaalses töökeskkonnas ettevõttes kohapeal või üle veebi vastavalt kokkuleppele ettevõttega.
Õppekava SIIN
The goal of the retraining program is to provide participants with beginner-level skills in backend development. Learners who successfully complete the program will be capable of starting work in a software development company or organization on a junior backend developer position.
Curriculum group: Software and Application Development and Analysis(In accordance with the valid classification of curricula outlined in the continuing education standard and the list of curriculum groups established by the annex to the regulation, which is based on the International Standard Classification of Education Fields of Education and Training (ISCED-F 2013).
The basis of curriculum composition: Junior software developer level 4 professional standard (partly).
Learning outcomes:
The course is primarily aimed at individuals keen on launching a career in IT, particularly in the field of Software Developing, who:
The total amount of study: 533 academic hours (during 10 months or 41 weeks)
Learning enviroment and tools: The training program consists of four English e-learning modules that must be completed in the specified order. Learners are provided with 78 academic hours of group meetings with mentors. All learning takes place online (including meetings with mentors and students).
E-course and content
E-course module
1. module. Introduction of the Program (13 academic hours) and Java and Spring Boot fundamentals (214 academic hours)
2. module Advanced Development Tools and Database Design (113 academic hours)
3. module Spring Boot configuration, security, documentation, and logging (113 academic hours)
4. module Graduation project (80 academic hours)
Each student will develop a basic API with full CRUD functionality (Create, Read, Update, Delete). This involves conceptualizing an application, designing a database, implementing API endpoints, writing unit tests, documenting their work, and participating in peer reviews.
Learning methods:
– Video lectures
– Practice exercises
– Meetings with mentors
– Group work
– peer to peer evaluation
Study materials: The main learning materials are videos and digital materials.
Evaluation, i.e. conditions for completing studies:
Documents to be issued
For learners who have achieved the learning outcomes and successfully completed the assessment, a certificate will be issued in accordance with the current continuing education standards in Estonia.
If participant fails to meet at least one of the following conditions a certificate of participation will be issued: completing less than 80% of assignments, participating in less than 80% of workshops, submitting less than 80% of weekly reports, not passing Module exams and not passing the Graduation project.
Qualification of trainers
At least 80% of the trainers have a minimum of applied higher education or a bachelor’s degree or equivalent education level, and they have work experience as software developers.
Language of study: Course is conducted in English.
Curriculum group: 0612 Database and network design and management
Osalejad saavad teadmised, kuidas kasutada Viva Goals’i organisatsiooni eesmärkide seadmiseks, jälgimiseks ja saavutamiseks OKR-ide (Objectives and Key Results) abil. Lisaks õpitakse looma OKR-e ja algatusi ning haldama oma OKR-e, värskendades võtmetulemusi, eksportides andmeid ja kasutades otsingufunktsiooni. Kursuse lõpuks suudab osaleja seadistada Viva Goals’i. Samuti, jälgida nii isiklikke kui ka oma meeskonna eesmärke ning võtmetulemusi. Lisaks saab osaleja teadmised, kuidas rakendada MS Plannerit igapäevaselt nende eesmärkide saavutamiseks ja vajalike tööülesannete haldamiseks.
Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kellel on vaja juhtida organisatsiooni strateegiliste eesmärkide planeerimist ja teostamist. Samuti kõik, kes soovivad kasutada MS Plannerit oma igapäevasete tööülesannete paremaks haldamiseks. Eelduseks arvutikasutamise oskus kasutaja tasemel.
Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti koos litsentsiga „Microsoft Viva komplekt“. MS Planner kuulub Microsoft 365 tavapaketti. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit, millest palume koolitusettevõtet teavitada.
Programm:
Sissejuhatus
Meeskonna seadistamine
Eesmärkide seadmine
Eesmärkide ühendamine ja jälgimine
Kohandamine ja haldamine
MS Planner’i kasutuselevõtt
MS Planner’i kasutamine koos Viva Goalsiga
Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom.
Koolituse maht on 8 tundi sh 4 tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.
Hindamismeetod: Praktiliste harjutuste sooritamine.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.
Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.
PROJEKTI TEGEVUSED:
Programm pakub kahele koolitusgrupile andmete valdkonna sisekoolitaja õpet, mis toimub Tallinnas 2025.a. jaanuarist oktoobrini. Koolitus toimub kahes grupis, kummaski 17 osalejat.
Programm hõlmab 12 päeva kontaktseminare, 4 veebiseminari, iseseisvat tööd ja praktikat oma asutuses. Programmi kogumaht on 134 akadeemilist tundi. Kavas on andmevaldkonna sisekoolitajate võrgustiku loomine ja võrgustikuüritused.
Koolituse eesmärk on arendada sisekoolitajate kompetentse andmevaldkonnas. Programm keskendub nii teadmistele andmehaldusest ja -analüütikast kui ka koolitaja oskustele nagu esinemine, õppematerjalide koostamine ja täiskasvanud õppijate vajaduste mõistmine. Osalejad saavad juhendajate toetusel praktiliselt läbi harjutada kõik sisekoolitajale olulised tegevused. Lisaks pakub programm võimalust liituda ulatusliku võrgustikuga, kuhu kuuluvad kolleegid ja tulevased sisekoolitajad mitmetest asutustest.
See on põhjalik koolitus neile, kellel on soov ja vajadus saada sisekoolitajaks, et toetada ja juhendada kolleege andmevaldkonna teemadel.
PROGRAMM:
Koolitusprogramm sisaldab 12 päeva kontaktseminare, 4 veebikoolitust ning iseseisvat õpet ja praktikat – 1-2 sisekoolituse läbiviimist oma asutuses.
| Kuupäevad I koolitusgrupp | Kuupäevad II koolitusgrupp | ||
| 1. | Kontaktseminar 1 (2 päeva) – Sissejuhatus programmi + sissejuhatus andmetesse – Andmepõhine organisatsioon ja – riik | 8.-9.01.2025 | 29.-30.01.2025 |
| 2. | Veebiseminar 1 – Andmehaldus. Andmete inventuuri läbiviimine | 16.01 | 06.02 |
| 3. | Kontaktseminar 2 (2 päeva) – Andmehaldus. Avaandmed – Täiskasvanud õppija eripärad. Koolitaja kompetentsid. Asutuse külastus | 12.-13.02 | 19.-20.02 |
| 4. | Kontaktseminar 3 (2 päeva) – Koolitusvajadusse hindamine ja koolitusprotsessi kavandamine – Õppemeetodid. Koolituse hindamine ja tagasisidestamine | 5.– 6.03 | 12.-13.03 |
| 5. | Veebiseminar 2 – Andmete valdkonna sisekoolitaja kompetentsid | 26.03 | 27.03 |
| 6. | Kontaktseminar 4 (2 päeva) – Andmeanalüütika. Andmekultuuri juhtimine – Tehisintellekt | 2.-3.04 | 9.-10.04 |
| 7. | Veebiseminar 3 – Koolitusprogrammi detailne väljatöötamine. – Esmaste koolituskavade analüüs ja tagasisidestamine | 24.04 | 15.05 |
| 8. | Kontaktseminar 5 (2 päeva) – Õppematerjalide loomine – Esinemis- ja kommunikatsioonioskused | 7.-8.05 | 21.-22.05 |
| 9. | Veebiseminar 4 – Koolitamine veebis ja koolitamine koolitusruumis | 29.05 | 11.06 |
| 10. | Kontaktseminar 6 (1 päev) – Koolitaja kompetentsid. Ettevõtte külastus | 5.06 | 7.08 |
| 11. | Kontaktseminar 7 (1 päev) – Läbiviidud koolituste reflektsioon ja analüüs. – Koolituste ja käesoleva programmi mõjuanalüüs – Koolitajate võrgustiku kavandamine. Kokkuvõte. Lõpetamine | 25.09 | 16.10 |
KOOLITUSE SISUPROGRAMMI JUHID JA JUHTIV LEKTORID:
KORRALDUSEST:
KANDIDEERIMISEST:
Kui soovid koolitusele kandideerida, saada hiljemalt 22. novembriks e-posti aadressile regina.mathisen@bcs.ee CV ja motivatsioonikiri ning oma asutuse soovituskiri.
NB! Sisekoolitajana võid tegutseda nii üksi kui ka tandemina. Seepärast võid kandideerida koolitusele ka koos kolleegiga, kellega tulevikus näed end koos tegutsevat.
Lisaküsimuste korral võta palun ühendust: BCSi programmijuhi Ants Sillaga ants.sild@bcs.ee.
Koolitusprogrammi rahastab Euroopa Liit – NextGenerationEU ja see on osalejatele tasuta.
LISAINFO:
Koolituse eesmärk: Osalejad saavad ülevaate ja põhioskused Adobe kolmest kõige olulisemast tarkvarast, et alustada karjääri graafilise disaineri, fototöötleja või küljendajana. Tekib arusaam programmide Photoshop, Illustrator ja InDesign seotusest ja kooskasutamisest.
Eelteadmised: Koolitus sobib kõigile arvutikasutajatele ja varasem kokkupuude kujundamise või arvutigraafikaga pole vajalik.
Sihtgrupp: Alustav graafiline disainer, turunduse assistent, turundaja
Õppevahendid: Window operatsioonisüsteemi arvuti., millele on installeeritud Adobe tarkvara
Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.
Programm:
Koolitus koosneb kolmest moodulist
1. moodul
Pilditöötlus Adobe Photoshop 10 – 11.04.2025
2. moodul
Kujundamine Adobe Illustrator 08 – 09.05.2025
3. moodul
Küljendamine Adobe InDesign 16 – 19.06.2025
Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 48 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 36 tundi)
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste koolikeskkonnas
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemisest.
Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses
Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.
4-päevane kursus õpetab IT-spetsialistidele Windows serveri paigaldamiseks ja haldamiseks vajalikke põhioskusi. Koolitus sobib kõikide hetkel toetatud Windows serverite versioonide õppimiseks (kaasaarvatud Windows 2025).
Koolitus põhineb Microsofti ametliku 5-päevase koolituse „WS-011 Windows Server 2019 Administration “ materjalidel.
Sihtrühm ja eelteadmised: Seda kursust võib nimetada ka Windows serveri põhikursuseks.
Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad täiendada teadmisi Windows serveri põhiliste haldusoskuste osas. Eriti hästi sobib kursus neile, kes alles alustavad või pole veel eriti kaua töötanud administraatori rollis. Mõningased kogemused Windows serveriga töötamisel on siiski abiks kursuse edukaks läbimiseks.
Õppevahendid: Internetiühenduse ja veebibrauseriga arvuti. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit, millest palume koolitusettevõtet teavitada.
Programm:
Koolitus põhineb Microsofti ametliku 5-päevase koolituse „WS-011 Windows Server 2019 Administration “ materjalidel ja on kaasajastatud lähtuvalt viimastest versioonidest.
Õppemeetodid:Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi Microsoft Teamsi. Koolituse maht on 32 tundi sh 16 tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas. Harjutused on mõeldud teemade kaupa õppetöö toetamiseks ja neid tehakse selleks spetsiaalselt ette valmistatud virtuaalmasinates pilvekeskkonnas.
Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.
Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.
Hind sisaldab:
Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.
Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.
Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.
Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.