„Vali IT!“ täiskasvanute tasuline ümberõppeprogramm

„Vali IT!“ on täiskasvanute ümberõppeprogramm, mille eesmärgiks on anda osalejatele tarkvaraarendaja algoskused.

Alates jaanuarist 2023 on Vali IT! ümberõppeprogramm (kogumaht 560 ak tundi) jagatud kaheks eraldiseisvaks mooduliks – kontaktkoolituseks ja praktiliseks õppeks ettevõttes. Programm koosneb õppest (maht 240 ak tundi), mis toimub BCS Koolituse koolituskeskuses ning praktikast praktikaettevõttes (maht 320 ak tundi). Tunnistused väljastatakse 6-nädalase koolituse läbimise järel ning peale 8-nädalast praktikat praktikaettevõttes.  Praktiline õpe ettevõttes alates 18.03.2025 tuleb eelistatult läbida kuupäevaks 31.10.2025.

Kokku kestab „Vali IT!“ programmis õpe minimaalselt 3,5 kuud.

Ümberõppeprogrammi kogumaksumus koos käibemaksuga on 2499,60 eur.

Sihtgrupp: „Vali IT!“ ümberõppeprogrammi on oodatud kandideerima Eesti Vabariigi kodanik või pikaajalise elaniku elamis- ja tööloa omanik, kes on omandanud kõrghariduse või tehnilise eriala kutseõppe (tase 5).

Kõrghariduse korral peab kandidaat omama vähemalt bakalaureusekraadi või kui olete õpingud katkestanud, siis peab olema läbitud vähemalt pool õppekavast.

Kui õpingud on katkestatud peab kandidaat olema varem õppinud kõrgharidustaseme I või II astme õppekaval (so rakenduskõrgharidus-, diplomi-, bakalaureuse-, magistri-, bakalaureuse- ja magistri õppekavadel põhineva integreeritud õppe, v.a 1-aastane õpetajakoolitus) järjestikku rohkem kui õppekava pool nominaalaega. Ning kes on  katkestanud õpingud selliselt, et õppekavalt eksmatrikuleerimise hetkeks on läbitud vähemalt 50% õppekava mahust.

Tehnilise eriala kutseõppe baasil kandideerija peab olema kutseõppe eriala läbinud täies mahus ning saanud sellekohase tunnistuse (tase 5).

Programm: 

1. mooduli õppekava SIIN

2. mooduli õppekava SIIN

Õppemeetodid: Praktiline harjutus, iseseisev töö

Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamine selgitatakse välja koolituse jooksul osalejatele antavate iseseisvate praktiliste töödega.

REGISTREERIMINE KOOLITUSELE SIIN!

Täiskasvanute ümberõppeprogrammi “Vali IT!” moodul “Praktiline õpe ettevõttes”

Praktilise õppe peamine eesmärk on anda õppijatele tarkvaraarenduse töö kogemus ettevõttes, täiendavad oskused ja kompetentsid meeskonnatöös ja reaalsete ülesannete lahendamise võimekus ning luua eeldused töösuhte alustamiseks uues rollis.  

Praktilise õppe edukalt läbinud õppijad on võimelised alustama tööga ettevõttes või organisatsioonis noorem-tarkvaraarendaja, testide automatiseerija, andmebaaside skriptija, analüütiku, projektijuhi või muus sarnases rollis.

Praktilise õppe käigus omandatakse: 

  • teadmine ja arusaam meeskonna koosolekutest ja kliendikohtumistest;
  • oskus kavandada toote lahendusi (rakenduse, süsteemi osa) ja selle arhitektuurilisi lahendusi (meeskonnas ja juhendaja abil); 
  • oskus koodi kirjutada ja testida;
  • oskus osaleda nii iseseisvas kui ka meeskonnapõhises tarkvaraarendustöös;
  • oskus osaleda arendusprotsessi erinevates tööviisides ja rollides.

„Vali IT!” ümberõppeprogrammi praktilise õppe moodulis osalejad läbivad 8-nädalase täismahus õppe (5 päeva nädalas, 8 tundi päevas). Praktiline õpe toimub reaalses töökeskkonnas ettevõttes kohapeal või üle veebi vastavalt kokkuleppele ettevõttega. 

Praktiline õpe ettevõttes alates 3. juuni 2025.a.

Keda oodatakse kandideerima? Õpilased, kes on läbinud „Vali IT!“ kontaktõppe. 

Millised on keelenõuded? Kandidaat peab valdama eesti ja inglise keelt vähemalt B2 tasemel.

Toimumiskoha aadress? Praktiline õpe toimub reaalses töökeskkonnas ettevõttes kohapeal või üle veebi vastavalt kokkuleppele ettevõttega. 

Õppekava SIIN

Java Software Developer e-course

The goal of the retraining program is to provide participants with beginner-level skills in backend development. Learners who successfully complete the program will be capable of starting work in a software development company or organization on a junior backend developer position.

Curriculum group: Software and Application Development and Analysis(In accordance with the valid classification of curricula outlined in the continuing education standard and the list of curriculum groups established by the annex to the regulation, which is based on the International Standard Classification of Education Fields of Education and Training (ISCED-F 2013).

The basis of curriculum composition: Junior software developer level 4 professional standard (partly).

Learning outcomes:

  • Designs and implements robust backend systems using Java and Spring Boot.
  • Manages relational databases proficiently using SQL.
  • Creates and manages RESTful APIs.
  • Writes unit and integration tests to ensure software quality.
  • Utilizes Git for version control.
  • Utilizes development environments, database migration tools, and containerization platforms.
  • Implements security best practices in backend development, including authentication, authorization, and adhering to secure coding guidelines.
  • Produces comprehensive documentation for backend systems.
  • Efficiently picks up and understands unfamiliar projects, identifies, and resolves bugs, and develops new features.
  • Engages effectively in both individual and team-based software development projects.

The course is primarily aimed at individuals keen on launching a career in IT, particularly in the field of Software Developing, who:

  • have elementary (basic) knowledge of computer operation and software usage
  • have at least B2 level in English
  • have time to commit to a 10-month course
  • have serious interest in the IT field and wish to work in this field

The total amount of study: 533 academic hours (during 10 months or 41 weeks)

Learning enviroment and tools: The training program consists of four English e-learning modules that must be completed in the specified order. Learners are provided with 78 academic hours of group meetings with mentors. All learning takes place online (including meetings with mentors and students).

E-course and content

E-course module
1. module. Introduction of the Program (13 academic hours) and Java and Spring Boot fundamentals (214 academic hours)

  • Introduction to the Program: Overview and fundamentals of Java and Spring Boot.
  • Time Management Techniques: Essential skills for managing study and work time effectively.
  • Introduction to Software Development: Basics of software development, roles, responsibilities, and job requirements.
  • Learning Process Organization: How the learning process is structured and managed.
  • Software Development Methodologies: Overview of methodologies, including Waterfall and Agile.
  • Tools and Platforms: Using Confluence, JIRA, and GitHub.
  • Development Environment Setup: Downloading, installing, and configuring IntelliJ IDEA, PostgreSQL, and setting up local projects.
  • Version Control with Git: Commands and processes including clone, branch, commit, push, fetch, and merge.
  • Java Programming Basics: Overview, naming conventions, data types, arrays, loops, and control statements.
  • Advanced Java Concepts: Methods, exception handling, object-oriented principles, and Java best practices.
  • RESTful Web Services: Creating and testing API endpoints, HTTP basics, and CRUD actions.
  • Database Integration: Setting up databases, performing CRUD operations, and using JPA for data retrieval.
  • Testing and Validation: Unit testing, integration testing, input validation, and custom error handling.
  • Development Tools: Using IntelliJ features, Gradle, and plugins like JPA Buddy and MapStruct.
  • Soft Skills and Teamwork: Problem-solving techniques, Agile teamwork, collaboration, and progress reassessment

2. module Advanced Development Tools and Database Design (113 academic hours)

  • Introduction to Docker: What Docker is, its use cases, and setting up Docker on different operating systems.
  • Using Docker Compose and Dockerfiles: Running services with Docker Compose and creating Docker images.
  • Gitflow in Teams: Managing branches and pull requests in Gitflow.
  • Database Design and Management: ACID properties, transaction management, ER diagrams, and database normalization.
  • Caching and Annotations in Spring: Using @Cacheable and @Transactional annotations.
  • Static Code Analysis with SonarLint: Installation, configuration, and resolving code issues.
  • Communication and Soft Skills: Enhancing communication skills and delivering technical speeches.

3. module Spring Boot configuration, security, documentation, and logging (113 academic hours)

  • Starting and Configuring a Spring Boot Application: Creating a new application from scratch and setting up basic configurations.
  • Application Documentation: Writing essential documentation, including README, CHANGELOG, and installation guides.
  • Spring Security Basics: Understanding authentication, authorization, JWT, and managing user roles.
  • Secure Coding Practices: Implementing best practices and learning about the OWASP TOP 10.
  • Database Versioning with Liquibase: Writing and managing database changelogs, resolving conflicts, and rolling back changes.
  • Java Streams and Date/Time Handling: Utilizing streams, lambda expressions, and manipulating date/time objects.
  • Logging Practices: Configuring log levels, using management tools, and understanding central logging systems like Elastic

4. module Graduation project (80 academic hours)
Each student will develop a basic API with full CRUD functionality (Create, Read, Update, Delete). This involves conceptualizing an application, designing a database, implementing API endpoints, writing unit tests, documenting their work, and participating in peer reviews.

Learning methods:
– Video lectures
– Practice exercises
– Meetings with mentors
– Group work
– peer to peer evaluation

Study materials: The main learning materials are videos and digital materials.

Evaluation, i.e. conditions for completing studies:

  • Java and Spring Boot fundamentals -passed
  • Advanced Development Tools and Database Design – passed
  • Spring Boot configuration, security, documentation, and logging exam- passed
  • Assignments – 80% completed.
  • Workshops – 80% attended.
  • Weekly reports – 80% submitted.
  • Graduation project – passed

Documents to be issued
For learners who have achieved the learning outcomes and successfully completed the assessment, a certificate will be issued in accordance with the current continuing education standards in Estonia.
If participant fails to meet at least one of the following conditions a certificate of participation will be issued: completing less than 80% of assignments, participating in less than 80% of workshops, submitting less than 80% of weekly reports, not passing Module exams and not passing the Graduation project.

Qualification of trainers
At least 80% of the trainers have a minimum of applied higher education or a bachelor’s degree or equivalent education level, and they have work experience as software developers.

Language of study: Course is conducted in English.

Curriculum group: 0612 Database and network design and management

Data Analyst Training Program

The “Data Analyst Training Program” is a retraining program conducted as an adult e-course, the purpose of which is to provide participants with basic knowledge on how to find, use, analyze and use data in assessing, measuring and arguing a business decision with the introduction of relevant methodologies. In addition, participants will gain practical basic skills in managing the life cycle of data, i.e. valorizing data. To do this, participants perform practical tasks for data processing and analysis with the appropriate software. Upon completion of the course, participants receive an official international certificate.

The training is based on the Data Analytics Professional Certification training course created by Google on the Coursera platform.

Within the framework of the programme, six e-learning modules will be completed, after which the participants will gain knowledge on how to find, use, analyse and use the data in evaluating, measuring and arguing a business decision, together with the introduction of the respective methodologies. The e-learning modules are in English.

To summarize – the retraining program is designed to equip participants with the Data Analyst knowledge and practical skills. Learners who have successfully completed the program are able to start working as a data analyst.

Target audience and prior knowledge:

  • Everyone who wants to start a career as a data analyst is welcome to attend the training.
  • Fluent in English at a level that allows you to independently understand educational materials, independently learn and formulate your thoughts (recommended level B1).

Technical requirements:

A Windows operating system computer with permissions to install and configure applications and having the web browser updated to the latest version (Google Chrome preferred).

Those who do not have the necessary computer can rent it by agreement with BCS Training. Please inform the training company in advance.

Program:
The training is based on the Data Analytics Professional Certification created by Google on the Coursera training platform. It includes 8 different e-learning courses in English. The training program is mostly aimed at people who have not previously encountered the field of data analytics. More information: https://www.coursera.org/professional-certificates/google-data-analytics

In this training program, these eight courses have been combined into six modules. Every learner is additionally granted to 8 academic hours of group meetings with the lecturer.
Meetings with the lecturer take place online. Upon successful completion of the course, the learners will receive certificate (certification) of completion of the course.

Time schedule:
Online Webinar – opening and introduction to the training.

Independent work using e-course:
Module 1
Introduction to the topic
Module 2
Find, retrieve, prepare, and clean your data.

Online Webinar – reflection of modules 1 and 2

Independent work using e-course:
Module 3
The essence of data analysis
Module 4
Visualization (using Tableau Public)

Online Webinar – reflection of modules 3 and 4

Independent work using e-course:
Module 5
Data analysis (using free software R)
Module 6
Capstone and Case study

Online Webinar – reflection of modules 5 and 6, wrap-up of the course and introduction to Estonian law on personal data protection and data protection legislation and principles.
Please see more detailed information about the content and topics of the program in the full curriculum HERE

Study methods:
The studies take place in the e-learning environment Coursera and in the communication channel SLACK, the online webinars take place through the ZOOM web environment.

The volume of the training is 248 hours (incl.100 hours of instructional videos, 140 hours of independent work with practical exercises and 8 hours of online webinar in the training environment ZOOM).

Please see more detailed information about the study methods in the full curriculum HERE

Assessment method: The assessment of progress in learning takes place in a digital environment: taking e-courses and solving tasks. Also, participation in online webinars.

Assessment criteria:

  • Completion of compulsory e-courses at least 80%
  • Solving mandatory tasks within the framework of the e-course to the extent of at least 80%
  • Participation in online webinars to the extent of at least 75%.

Completion of training: A graduate of the course receives a certification if one fulfils all the assessment criteria for the course.  Participants who do not meet the assessment criteria will be issued, upon request, with a “certificate of participation” in the training.
The price includes: Access to the learning environment, study materials, online webinars.

Curriculum group: 0611 Computer use

MS Viva Goals ja Planner organisatsiooni eesmärkide planeerimise ja teostamise tööriist

Osalejad saavad teadmised, kuidas kasutada Viva Goalsi organisatsiooni eesmärkide seadmiseks, jälgimiseks ja saavutamiseks OKR-ide (Objectives and Key Results) abil. Lisaks õpitakse looma OKR-e ja algatusi ning haldama oma OKR-e, värskendades võtmetulemusi, eksportides andmeid ja kasutades otsingufunktsiooni. Kursuse lõpuks suudab osaleja seadistada Viva Goalsi. Samuti, jälgida nii isiklikke kui ka oma meeskonna eesmärke ning võtmetulemusi. Lisaks saab osaleja teadmised, kuidas rakendada MS Plannerit igapäevaselt nende eesmärkide saavutamiseks ja vajalike tööülesannete haldamiseks.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kellel on vaja juhtida organisatsiooni strateegiliste eesmärkide planeerimist ja teostamist. Samuti kõik, kes soovivad kasutada MS Plannerit oma igapäevasete tööülesannete paremaks haldamiseks. Eelduseks arvutikasutamise oskus kasutaja tasemel.

Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti koos litsentsiga „Microsoft Viva komplekt“. MS Planner kuulub Microsoft 365 tavapaketti. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit, millest palume koolitusettevõtet teavitada.

Programm:

Sissejuhatus

  • Mis on MS Viva Goals?
  • Lühikokkuvõte eesmärkide seadmisest OKR-idega
  • Juurdepääs Viva Goals’ile veebis ja Teams’i kaudu
  • Viva Goals’i juhtpaneeli ülevaade

Meeskonna seadistamine

  • Viva Goals’i seadistamine oma organisatsioonile
  • Meeskondade loomine

Eesmärkide seadmine

  • Eesmärkide seadmine ja vaatamine Viva Goals’is
  • Uue eesmärgi loomine
  • Võtmetulemuste loomine
  • Võtmetegevuste lisamine

Eesmärkide ühendamine ja jälgimine

  • Eesmärkide ühendamine ja kokkusobitamine organisatsioonis
  • Tulemuste jälgimine ja mõõtmine Viva Goals’is
  • Edusammude fikseerimine
  • OKR-ide sulgemine perioodi lõpus

Kohandamine ja haldamine

  • Viva Goals’i kohandamine
  • OKR-perioodide haldamine
  • Teavituste haldamine

MS Planner’i kasutuselevõtt

  • MS Planner’i seadistamine
  • Ülesande (Task) loomine
  • Ülesannete filtreerimine ja grupeerimine
  • Ühilduvus teiste programmidega

MS Planner’i kasutamine koos Viva Goalsiga

  • MS Planner’i kasutamine eesmärkide ja tegevuste haldamiseks Viva Goals’iga
  • MS Planner’i integreerimine eesmärkide jälgimisse ja planeerimisse
  • MS Planner’i kohandamine ja haldamine

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom.
Koolituse maht on 8  tundi sh 4  tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.

Hindamismeetod: Praktiliste harjutuste sooritamine.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Lektori CV

Administering Microsoft SQL Server Databases (Microsoft SQL Serveri andmebaaside haldamine)

See neljapäevane kursus annab õpilastele teadmised ja oskused Microsoft SQL Server 2022 andmebaasi haldamiseks. Kursus keskendub SQL Server 2022 tootefunktsioonide ja andmebaasi haldamisega seotud tööriistade kasutamise õpetamisele. Antud kursus sobib ka  neile, kes on huvitatud SQL Serveri vanemate versioonide õppimisest alates aastast 2014. Kursus hõlmab SQL Server 2022 uusi funktsioone, aga ka SQL Serveri andmeplatvormi olulisi võimalusi.

Kursus on välja töötatud Microsofti ametliku „pärandkursuse/ legacy course“ (MOC#20462) põhjal.

Antud kursusega ei ole seotud ühtegi ametlikku Microsofti eksamit ega sertifikaati. Koolituse läbinud saavad BCS-i tunnistuse.

Eeltingimused:

  • Põhiteadmised Microsoft Windowsi operatsioonisüsteemist ja selle põhifunktsioonidest
  • Tööalased teadmised Transact-SQL-ist
  • Relatsiooniliste andmebaaside tööalased teadmised
  • Mõned kogemused andmebaasi kujundamisega
  • Varasemad programmeerimisoskused pole vajalikud

Programm:

Moodul 1: sissejuhatus SQL Server 2022 andmebaasi administreerimisse

Moodul 2: SQL Server 2022 installimine ja konfigureerimine

Moodul 3: töö andmebaaside ja salvestusruumiga

Moodul 4: Varundusstrateegia kavandamine ja rakendamine

Moodul 5: SQL Server 2022 andmebaaside taastamine

Moodul 6: Andmete importimine ja eksportimine

Moodul 7: SQL Server 2022 monitoorimine

Moodul 8: SQL serveri tegevuse jälgimine

Moodul 9: SQL serveri turvalisuse haldamine

Moodul 10: Andmetele juurdepääsu kontrollimine ja andmete krüpteerimine

Moodul 11: andmebaasi igapäevane hooldus

Moodul 12: SQL Server 2022 halduse automatiseerimine

Moodul 13: SQL Server 2022 jälgimine teatiste abil (alerts and notifications)

Õppemeetodid: Praktiline harjutus.

Hindamismeetodid: Iseseisvate tööde tegemine koolituse käigus.

Hindamisvorm: Praktilised ülesanded asjakohastel teemadel.

Hind sisaldab: 

  • Kohvipausid ja lõunasöök
  • Tasuta 1 vabalt valitud Microsofti sertifitseerimiseksam 6 kuu jooksul pärast kursuse lõpetamist

Lecturer’s Linkedin

Designing and Implementing Microsoft DevOps solutions (AZ-400T00-A)

Microsofti ametlik kursus Microsoft DevOpsi lahenduste kavandamine ja juurutamine (AZ-400T00-A) õpetab DevOpsi praktikaid ning DevOpsi protsesside disainimist. Teemade hulka kuuluvad planeerimine, koodihoidla kasutamine, komponentide seoste haldusstrateegia, turvalisus, pidev integratsioon ja tarne ning mitmed teised olulised DevOpsi rakendamisega seotud teemad. Praktilised näited ja iseseisvad harjutused kasutavad GitHubi ja Azure DevOpsi teenuste keskkondi. Kursuse läbinutel on selge arusaam  DevOpsiga seotud teemadest ning nad suudavad iseseisvalt seadistada ja hallata nii DevOpsi protsesse kui ka tehnilisi keskkondi.

Sihtrühm ja eelteadmised: Kõik eelneva töökogemusega tarkvaraarendajad ja süsteemiadministraatorid, kes on huvitatud DevOps-protsesside kavandamisest ja rakendamisest. Eriti, kui nad plaanivad  Microsoft Azure DevOps Solutionsi sertifitseerimiseksami sooritamist.

Õppevahendid: Internetiühenduse ja veebibrauseriga arvuti.
Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit, millest palume koolitusettevõtet teavitada.

Programm:

  • Ettevõtte DevOps arendus
  • Pidev integratsioon (Continuous Integration – CI) Azure ja GitHub peal
  • Tarnete strateegia loomine, tarnete seadistamine
  • Turvaline pidev paigaldus (Continuous Deployment – CD) Azure peal
  • Infrastructure as a Code (IaaC) ja Desired State Configuration (DSC)
  • Koodibaasi turvakontrollid ja vastavus reeglitele
  • Sõltuvuste haldamise strateegia
  • Pidev tagasiside (Continuous Feedback)

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Teams. Koolituse maht on 32 tundi sh 20 tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.
Harjutused on mõeldud teemade kaupa õppetöö toetamiseks ja neid tehakse selleks spetsiaalselt ette valmistatud virtuaalmasinates pilvekeskkonnas.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab:

  • Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke
  • Tasuta vabalt valitud Microsofti sertifitseerimiseksam 6 kuu jooksul pärast kursuse lõpetamist

Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.

Lektori CV

Tarkvara testimine ja programmeerimise alused veebirakenduste arendamiseks

BCS Koolitus on Töötukassa koolituspartner. Koolituskaardiga osalemise kohta loe lähemalt: siit.
Kui oled töötav inimene, siis saab tööandja taotleda töötukassalt koolituskulude katmiseks toetust. Lähemalt loe siit.

Osalejad saavad esmased teoreetilised teadmised testimisest, testimise protsessist ja tehnikatest. Koolitusega kaasnevad alusteadmised programmeerimisest ja tarkvara arendusmetoodikatest, mis on soovituslikud alustamaks karjääri tarkvara testijana.

Koolitus koosneb kahest üksteist täiendavast moodulist.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad alustada karjääri tarkvara testijana ning omavad hetkel algtasemel arvutikasutusoskust.

Osaleja peab oskama hallata oma töökeskkonda ja installeerida rakendusi.

Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti, millel on õigused rakenduste installeerimiseks ja seadistamiseks.

Tarkvara testija moodulis on sobiv ka MacOS operatsioonisüsteemi arvuti.

Neil, kellel puudub vajalik personaalne arvuti on võimalik seda rentida kokkuleppel BCS Koolitusega.

Programm:

Moodul 1
Programmeerimise alused veebirakenduste arendamiseks (20 ak) 14 – 16.05.2025
Mooduli kestus kaks ja pool päeva

  • Tarkvara mõiste ja liigid
  • Tarkvara elutsükkel, arendusmudelid
  • Agiilsed arendusmetoodikad (Scrum, Kanban, XP)
  • Veebinduse baastehnoloogiad  (HTML5, CSS3, Javascript)
  • Sissejuhatus Javascripti
  • Muutujate kasutamine, avaldiste koostamine
  • Tingimuslaused
  • Kordused
  • Lihtsa veebirakenduse koostamine

Mooduli kogumaht 20 tundi sisaldab 5 tundi seminari ja 15 tundi praktilisi harjutusi koolikeskkonnas.

Moodul 2
Tarkvara testimine (20 ak) 21, 22 ja 30.05.2025
Mooduli kestus kolm poolikut päeva

  • Lihtsa veebirakenduse koostamine
  • Milleks testimine?
  • Testide planeerimine, riskipõhine testimine
  • Testimise tasemed: ühiktest, integratsioonitest, süsteemitest, vastuvõtutest
  • Testimise liigid: funktsionaalne, mittefunktsionaalne
  • Testimise tehnikad: must kast, valge kast, uuriv testimine
  • Vigade ja testitulemuste raporteerimine
  • Harjutused ja arutelud igas punktis

Mooduli kogumaht 20 tundi koosneb 12 tundi auditoorsest tööst (sh 4 tundi seminari ja 8 tundi praktilisi harjutusi koolikeskkonnas koos iseseisva töö esitlemisega)  ning 8 tundi iseseisvast tööd, mille käigus valmib lõpuprojekt.

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassis või läbi veebikeskkonna Zoom. Koolituse kahe mooduli kogumaht on 40 tundi sh 32 tundi auditoorset tööd (millest 9 tundi seminari ja 23 tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas) ja 8 tundi iseseisvat tööd, mille käigus valmib lõpuprojekt.

Hindamismeetod: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse läbi Iseseiseva lõpuprojekti tegemise ja tagasisidestatud esitamise.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused ning valmistab ette ja esitab iseseisva tagasisidestatud lõpuprojekti. Osaleja, kes lõpuprojektist loobub, saab tõendi koolitusel osalemise kohta.  Lõpuprojekti valmistamine ja esitamine tõstab oluliselt osaleja võimalusi kandideerimisel  tarkvara testijaks.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke (poolikute päevade puhul pakutakse toekamat kohvipausi).

Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.

Programmeerimise alused veebirakenduste arendamiseks

Koolituse eesmärk: Osalejad saavad alusteadmised programmeerimisest ja tarkvara arendusmetoodikatest.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad alustada karjääri tarkvaraarenduse  valdkonnas ja kellel soov ning huvi luua ise veebirakendusi.

Osaleja peab oskama hallata oma töökeskkonda ja installeerida rakendusi.

Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti, millel on õigused rakenduste installeerimiseks ja seadistamiseks. Arvutil peavad olema (< >) klahvid.

Neil, kellel puudub vajalik personaalne arvuti on võimalik seda rentida kokkuleppel BCS Koolitusega.

Programm:

  • Tarkvara mõiste ja liigid
  • Tarkvara elutsükkel, arendusmudelid
  • Agiilsed arendusmetoodikad (Scrum, Kanban, XP)
  • Veebinduse baastehnoloogiad  (HTML5, CSS3, Javascript)
  • Sissejuhatus Javascripti
  • Muutujate kasutamine, avaldiste koostamine
  • Tingimuslaused
  • Kordused
  • Lihtsa veebirakenduse koostamine

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassis või läbi veebikeskkonna Zoom. Koolituse maht on 20  tundi sh 15  tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.

Hindamismeetod: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke (poolikute päevade puhul pakutakse toekamat kohvipausi).

Õppekavarühm: 0613 Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs.

Lektori CV

Tarkvara testimine

Koolitus toimub:

21. mai  9 – 12:15

22. mai 9 – 12:15

30. mai 13:15 -16:30

Koolituse eesmärk: Osalejad saavad esmased teoreetilised teadmised testimisest, testimise protsessist ja tehnikatest, et alustada karjääri tarkvara testijana

Koolituse läbinu:

  • oskab testimiseks vajalikku baastaseme riskianalüüsi
  • tunneb testimise tasemeid ja liike
  • tunneb ja oskab baastasemel kasutada mõningaid musta ja valge kasti testitehnikaid
  • teab, mis on uuriv testimine ja kuidas seda teostada
  • oskab raporteerida tarkvaravigu ja testitulemusi
  • omab ülevaadet tarkvara kvaliteedi karakteristikutest ISO 25010 põhjal
  • teeb vahet funktsionaalsel ja mittefunktsionaalsel testimisel
  • omab ülevaadet võimalustest testija karjääriga alustamiseks

Sihtrühm:  Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad alustada karjääri tarkvara testijana ning omavad hetkel algtasemel arvutikasutusoskust.

Õppevahendid: Windows või MacOS operatsioonisüsteemi arvuti. Soovi korral võib osaleja harjutusi läbi viia ka oma personaalse arvutiga.

Programm:                      

– Milleks testimine?
– Testide planeerimine, riskipõhine testimine
– Testimise tasemed: ühiktest, integratsioonitest, süsteemitest, vastuvõtutest
– Testimise liigid: funktsionaalne, mittefunktsionaalne
– Testimise tehnikad: must kast, valge kast, uuriv testimine
– Vigade ja testitulemuste raporteerimine
– Harjutused ja arutelud igas punktis

Õppemeetodid: Kogumaht 20 tundi koosneb 12 tundi auditoorsest tööst (sh 4 tundi seminari ja 8 tundi praktilisi harjutusi koolikeskkonnas koos iseseisva töö esitlemisega)  ning 8 tundi iseseisvast tööd, mille käigus valmib lõpuprojekt.

Koolitus on jagatud kolmeks 4-tunniseks päevaks, mis koosnevad kahest järjestikusest seminaripäevast koos praktilist harjutustega ning kolmandast harjutuspäevast koos iseseisva töö tagasisidestatud esitlemisega.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi Iseseiseva lõpuprojekti tegemise ja tagasisidestatud esitamise.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused ning valmistab ette ja esitab iseseisva tagasisidestatud lõpuprojekti. Osaleja, kes lõpuprojektist loobub, saab tõendi koolitusel osalemise kohta.  Lõpuprojekti valmistamine ja esitamine tõstab oluliselt osaleja võimalusi kandideerimisel  tarkvara testijaks.

Koolituse hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses

Õppekavarühm: 0613 Tarkvara ja rakenduste arendus ning analüüs

Lektori CV