Microsoft 365 Copilot sissejuhatav koolitus

Koolituse eesmärk: Osalejad saavad arusaamise, kuidas  panna Microsoft 365 Copilot tööle nii enda kui ettevõtte huvides.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kellel on huvi Microsoft 365 Copilot rakendamise ja juurutamisega ettevõttesse.

Õppevahendid: Veebinaril osalemise võimekusega arvuti. (Zoom, kaasaegne veebibrauser). Microsoft 365 Copilot litsents pole koolitusel osalemiseks kohustuslik.

Programm:

  • Sissejuhatus
  • Üldine ülevaade
    • Ülevaade Copilot-ist
    • Copilot kasutamine ettevõttes, võimalused, kasu ettevõttele
    • Copilot-i põhifunktsioonid
  • Copilot-i praktiline kasutamine
    • Praktilisi kasutusnäiteid erinevates Microsoft 365 programmides (Word, Excel, PowerPoint jne)
    • Rollipõhiseid näiteid
    • Tõhusamate promptide koostamine oma eesmärkide saavutamiseks
  • Copilot-i  oma ettevõttes kasutuselevõtu tehnilised aspektid
    • kuidas alustada, ettevalmistavaid tegevusi erinevatel tasanditel, turvalisus
  • Küsimused ja kokkuvõte

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom.
Koolituse maht on 4 tundi
Koolitus toimub interaktiivse loengu vormis.

Hindamismeetod: Õpiväljundite hindamist ei toimu

Koolituse lõpetamine:Koolituse lõpetajale väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Koolitusmaterjale.

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Microsoft 365 Copilot sissejuhatav koolitus

Koolituse eesmärk: Osalejad saavad arusaamise, kuidas  panna Microsoft 365 Copilot tööle nii enda kui ettevõtte huvides.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kellel on huvi Microsoft 365 Copilot rakendamise ja juurutamisega ettevõttesse.

Õppevahendid: Veebinaril osalemise võimekusega arvuti. (Zoom, kaasaegne veebibrauser). Microsoft 365 Copilot litsents pole koolitusel osalemiseks kohustuslik.

Programm:

  • Sissejuhatus
  • Üldine ülevaade
    • Ülevaade Copilot-ist
    • Copilot kasutamine ettevõttes, võimalused, kasu ettevõttele
    • Copilot-i põhifunktsioonid
  • Copilot-i praktiline kasutamine
    • Praktilisi kasutusnäiteid erinevates Microsoft 365 programmides (Word, Excel, PowerPoint jne)
    • Rollipõhiseid näiteid
    • Tõhusamate promptide koostamine oma eesmärkide saavutamiseks
  • Copilot-i  oma ettevõttes kasutuselevõtu tehnilised aspektid
    • kuidas alustada, ettevalmistavaid tegevusi erinevatel tasanditel, turvalisus
  • Küsimused ja kokkuvõte

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom.
Koolituse maht on 4 tundi
Koolitus toimub interaktiivse loengu vormis.

Hindamismeetod: Õpiväljundite hindamist ei toimu

Koolituse lõpetamine:Koolituse lõpetajale väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Koolitusmaterjale.

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Digitaalse arhiveerimise korraldamine MS Sharepoint tarkvaral

Kahepäevase koolituse tulemusel saavad osalejad teadmised digitaalse arhiveerimise korraldamisest ettevõttes nii seadusandluse ja kehtivate nõuete mõistes kui ka ühe konkreetse tehnilise lahenduse, MS365 SharePoint tarkvara lahenduse näol.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõikide ettevõtete ja asutuste töötajad, kelle töö hõlmab suuremal või väiksemal määral ettevõtte jaoks oluliste andmete (dokumendid, failid) funktsionaalset ladustamist ning arhiveerimist. Samuti on oodatud osalema need, kes soovivad alustada või juba kasutavad MS365 SharePoint’i oma töös andmete süsteemseks ladustamiseks.

Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit, millel on ligipääs MS365 Sharepoint keskkonda.

Programm:

1. moodul – Digitaalne arhiveerimine ja digiteerimise korraldamine (02.10.2025)

  • digitaaldokumentide arhiveerimist ja säilitamist reguleeriv õiguskeskkond;
  • arhiivipüsivad vormingud;
  • pikaajalise säilitustähtajaga digitaaldokumentide arhiveerimise ja säilitamise probleemid ning lahendused;
  • kuidas toimida hübriidtoimikute ja -sarjadega;
  • oluliste e-kirjade säilitamine;
  • failide võrgukettal säilitamise põhimõtted;
  • pilvepõhistest dokumendihaldussüsteemidest ja digitaalarhiivi keskkondadest – kuidas valida sobivaim;
  • digitaalse fotopärandi arhiveerimine ja säilitamine;
  • digiteerimise juhised ja õiguskeskkond;
  • digiteerimise praktiline korraldus, riskid ja kulude analüüs;
  • digitaaldokumentide turvaline hävitamine.

2. moodul – Ms SharePoint kasutamine MS Office 365-s (09.10.2025)

  • Mis on SharePoint
  • Erinevad vaated ning õigused
  • Dokumentide haldamine:
    • dokumendi laadimine SharePointi
    • uue kausta loomine
    • erinevate vaadete kasutamine dokumentide kuvamiseks
    • teavitused
    • dokumentide redigeerimine ning kustutamine
    • dokumentide otsimine erinevaid filtreid kasutades
    • dokumentide sisse/välja möllimine
    • versiooni ajaloo jälgimine
    • töövoogude loomine ja kasutamine
  • Lingikogu kasutamine
    • uue lingi lisamine
    • redigeerimine
  • Teated
    • teadete lisamine, filtreerimine
    • teavitamine uue teate lisamisest
  • Kontaktid
    • uue kontakti lisamine
    • kontaktide filtreerimine
    • kontaktide importimine Excelisse ning Outlooki
  • Sündmused
    • sündmuste lisamine ning teavitamine
    • erinevate vaadete kasutamine
  • Ülesanded
    • uue ülesande lisamine ning teavitamine
  • Pildikogu kasutamine
  • Loendite kasutamine
  • Foorumid
  • Gallupid

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom. Koolituse maht on 12 tundi sh 5  tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses.

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Digitaalne arhiveerimine ja digiteerimise korraldamine ettevõttes

Koolituse tulemusel saavad osalejad teadmised ja väärtuslikud oskused digitaalse arhiveerimise korraldamisest ettevõttes. Kursus annab ülevaate kehtivast õiguskeskkonnast  ja pakub parimaid lahendusi digitaaldokumentide arhiveerimisel ja säilitamisel esile kerkivatele väljakutsetega toimetulekuks.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõikide ettevõtete ja asutuste töötajad, kelle töö hõlmab suuremal või väiksemal määral ettevõtte jaoks oluliste digitaalsete andmete (dokumendid, failid) funktsionaalset ladustamist ning arhiveerimist.

Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti. Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit.

Koolitusel läbitavad teemad:

  • digitaaldokumentide arhiveerimist ja säilitamist reguleeriv õiguskeskkond;
  • arhiivipüsivad vormingud;
  • pikaajalise säilitustähtajaga digitaaldokumentide arhiveerimise ja säilitamise probleemid ning lahendused;
  • kuidas toimida hübriidtoimikute ja -sarjadega;
  • oluliste e-kirjade säilitamine;
  • failide võrgukettal säilitamise põhimõtted;
  • pilvepõhistest dokumendihaldussüsteemidest ja digitaalarhiivi keskkondadest – kuidas valida sobivaim;
  • digitaalse fotopärandi arhiveerimine ja säilitamine;
  • digiteerimise juhised ja õiguskeskkond;
  • digiteerimise praktiline korraldus, riskid ja kulude analüüs;
  • digitaaldokumentide turvaline hävitamine.

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom. Koolituse maht on 6  tundi sh 2 tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas. Koolitus toimub interaktiivse loengu, grupiarutelude ja praktiliste tööd varal.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

MS SharePoint´i kasutamine Office365-s

Koolituse eesmärgiks on anda kasutajatele ühtsed ja süsteemsed teadmised ning oskused töötamiseks SharePoint portaalis.

Programm:

  • Mis on SharePoint
  • Erinevad vaated ning õigused
  • Dokumentide haldamine:
    • dokumendi laadimine SharePointi
    • uue kausta loomine
    • erinevate vaadete kasutamine dokumentide kuvamiseks
    • teavitused
    • dokumentide redigeerimine ning kustutamine
    • dokumentide otsimine erinevaid filtreid kasutades
    • dokumentide sisse/välja möllimine
    • versiooni ajaloo jälgimine
    • töövoogude loomine ja kasutamine
  • Lingikogu kasutamine
    • uue lingi lisamine
    • redigeerimine
  • Teated
    • teadete lisamine, filtreerimine
    • teavitamine uue teate lisamisest
  • Kontaktid
    • uue kontakti lisamine
    • kontaktide filtreerimine
    • kontaktide importimine Excelisse ning Outlooki
  • Sündmused
    • sündmuste lisamine ning teavitamine
    • erinevate vaadete kasutamine
  • Ülesanded
    • uue ülesande lisamine ning teavitamine
  • Pildikogu kasutamine
  • Loendite kasutamine
  • Foorumid
  • Gallupid

Sihtgrupp: asutuse töötajad, kelle töö eeldab SharePoint portaali kasutamist

Õppemeetodid: Praktiline harjutus, iseseisev töö

Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolituse hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses.

Lektori CV

Microsoft Power Automate ja Power Apps – automatiseeri oma igapäevatööd

Osalejad saavad praktilised teadmised Microsoft Power Platform-i tööriistadest (sh Power Automate , Power Apps jm)  Koolitus annab praktilised oskused luua ise rakendusi ja lahendusi oma igapäevaste tööülesannete ja äriprotsesside automatiseerimiseks.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad efektiivsemalt ära kasutada Microsoft 365 keskkonna poolt pakutavaid tooteid oma igapäevaste tööülesannete süstematiseerimiseks ja automatiseerimiseks.

Eeltingimuseks on osaleja igapäevane arvutikasutamise oskus sh kogemus Microsofti kontoritarkvara kasutamisel. Kasuks tuleb kokkupuude rakendustega MS SharePoint ja MS Excel.

Õppevahendid: Interneti ligipääsuga arvuti.
Soovikorral võib osaleja kasutada oma personaalset arvutit, millest palume koolitusettevõtet teavitada.

Programm:

  • Power Platformi tutvustus (Power Apps, Power Automate, Power BI, Power Pages)
  • MS SharePoint ja MS Excel andmeallikatena
  • Lihtsa rakenduse ehitamine SharePoint listist
  • Power Apps Studio
    • elemendid, kujundamine , konnektorid, andmeallikaga ühendamine jne.
  • Canvas vs Model driven app
  • Power Automate töövoo (flow) loomine SharePoint listist
  • Power Automate keskkond:
    • Lülitid/käivitajad (triger), tegevussammud (action)
  • Mahukam harjutus Power Apps, Power Automate ja Power BI baasil
  • Harjutus Power Apps mallide baasil
  • Dataverse-i tutvustus (Dataverse for Teams)
  • Power Platform integratsioon teiste MS 365 toodetega näiteks MS Teams, MS Outlook
  • Power Apps, Power Automate mobiilis
  • Praktiline harjutus – lahenduste leidmine osalejate oma igapäeva töö ülesannete põhjal

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassiruumi tulles või liitudes koolitusega läbi veebikeskkonna Zoom.

Koolituse maht on 27 tundi sh 15  tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas.

Hindamismeetod: Praktiliste harjutuste sooritamine.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse koolituse ajal läbi viidud tagasisidestatud praktiliste harjutuste põhjal.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused. Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemise kohta.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke.

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

MS 365 koolitus peakasutajale

Koolituse eesmärgiks on anda  ülevaade sellest, kuidas luua ja hallata MS 365 töökeskkonda peakasutajana.

Sihtgrupp: Soovitav eelnev MS 365 kasutaja kogemus. Koolitus on mõeldud peakasutajatele, kes tahavad saada põhjalikumat ülevaadet sellest, kuidas luua oma organisatsiooni pilvekeskkonda MS 365 ja seda hallata.

Programm:

  • Peakasutaja roll
  • Töökeskkonna loomine
  • Kasutajate loomine
    • Kasutajad
    • Grupid
    • Ressursid
  • Õiguste jagamine
  • Töökeskkonna komponendid
    • Word, Excel, PowerPoint
    • Outlook
    • OneNote
    • Microsoft Teams
    • OneDrive for business
    • SharePoint
      • Saitide loomine
      • Dokumendihalduse korraldamine
      • Infohalduse korraldamine
  • Kokkuvõte, küsimused/vastused

Õppemeetodid: Praktiline harjutus, iseseisev töö

Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisva praktilise töö.

Koolituse hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses ja ühist lõunasööki restoranis

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Lektori CV

MS 365 koolitus tavakasutajale

Koolituse eesmärkOsalejad saavad teadmised, ülevaate ja baasoskused MS 365 teenustest.

Sihtgrupp: Koolitusele on oodatud kõik arvuti tavakasutajad, kes juba kasutavad või on üle minemas MS 365 teenustele.

Programm:

  • Sissejuhatus
    • milleks Office 365?
    • erinevate äppide tutvustus
  • Outlooki moodulid – saab kasutada tuttavat ja mitmekülgset Outlooki, millele pääseb ligi suvalise arvuti veebilehitseja, tahvelarvuti või nutiseadme abil
    • kirjavahetus (Mail), ajahaldus (Calendar), kontaktid (People), tööülesanded (Tasks)
  • Office’i pilvemoodulid
    • Word, Excel, PowerPoint – koostöö – saab samaaegselt luua ja redigeerida dokumente, tabeleid ja esitlusi
    • OneNote – universaalne märkmik, kuhu saab koguda kõik vajaliku info ja seda ka teistele jagada
  • Erinevad pilvehoidlad
    • millal kasutada OneDrive’i – saab  salvestada oma failid ühte kohta, jagada neid teistega ja avada neid kõigis Interneti-ühendusega seadmetes
    • millal kasutada SharePointi – failide ja rakenduste ühiskasutus ning teadmiste ja oskuste jagamine toetab meeskonnatööd, kiirendab vajaliku teabe leidmist ning hõlbustab kolleegidevahelist koostööd
  • Grupitöö
    • Teams – meeskonna tööruum, kus saab vestelda, kasutada kalendreid, faile ja tööülesandeid
    • Planner – saab koostada uusi plaane, korraldada ja määrata ülesandeid, jagada faile ning püsida kursis töö edenemisega
  • Lisavõimalused
    • Sway – saab koostada ja jagada köitva välimusega interaktiivseid aruandeid, esitlusi, lugusid ja palju muud
    • Video, Stream – saab jagada videoid
    • Delve – ülevaated ja asjakohane teave vastavalt sellele, kellega teha koostööd ja millise sisuga tegeleda
    • Forms – saab koostada küsitlusi ja tulemusi analüüsida

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- või veebikeskkonnas 8 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 2,5 tundi).

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi praktiliste harjutuste koolikeskkonnas.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused.  Osalejatele, kes õpiväljundeid saavutanud ei ole väljastatakse soovi korral tõend koolitusel osalemisest.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühist lõunasööki.

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Lektori CV

Kliendi tagasiside:

“Koolitaja oli väga professionaalne, koolituse ülesehitus ja ajakava suurepärane! Aitäh!”

Edukas digiajastu töötaja

Koolituse eesmärk: Osalejad lihvivad ja kaasajastavad oma arvuti tavakasutaja oskusi lähtuvalt digiajastust tuleneva tööiseloomu muutusest ning samal ajal kaasates sinna uusi, enamlevinud digilahenduste võimalusi.

Sihtrühm ja eelteadmised:

Koolitusele on oodatud kõik aktiivsed arvutikasutajad, kelle oskused on mõnevõrra vananenud ning kes saaksid kaasaegsete oskustega oma tööd kiirendada ja efektiivistada.

Lisaks üldisele arvutioskusele peaks koolitusel osaleja olema varasemalt kokku puutunud Microsoft Office kontoritarkvaraga (dokumentide loomine ja redigeerimine Wordis, lihtsamate esitluste loomine PowerPointis).

Hea on ka töökogemus Exceliga, baasteadmised Exceli tööpõhimõtetest ning programmis lihtsamate valemite kasutamisoskus.

Õppevahendid:

Osalejal läheb vaja töötava mikrofoni ja kaameraga arvutit, võimalusel lisaekraani, stabiilset internetiühendust. Microsoft Office365 programmide litsentsi olemasolu.

Programmid, mida koolitusel kasutatakse:

  • PowerPoint
  • Word
  • Excel
  • Outlook
  • SharePoint
  • Teams
  • Onedrive
  • Power Automate (Microsoft 365-ga kaasnev tasuta versioon)
  • Microsoft Power BI (tasuta versioon) 

Neil, kellel puudub vajalik arvuti on võimalik seda rentida kokkuleppel BCS Koolitusega.

Programm:

  • Office365 põhikomponentide täiendõpe
    • Word
    • Excel
    • Outlook
    • PowerPoint
  • Küberturbe põhimõtted
    • Ülevaade internetiohtudest
    • Viiruste ja küberrünnete erinevad liigid
    • Ohtude vältimine
    • Paroolid, varukoopiad, kust ja kellelt saab abi!
  • Sujuva meeskonnatöö korraldamine üle veebi
    • MS Teams, MS Sharepoint
      • Tekstivestluste haldamine
      • Töörühmade haldamine
      • Videokoosolekute korraldamine
    • Slack, Trello
      • Keskkonna seadistamine
      • Meeskondade loomine, koostöö korraldamine
      • Tööprotsesside loomine
  • Sharepoint kui dokumentatsioonihalduslahendus
    • Olemasolevate dokumentide paigutamine ühisesse pilvehoidlasse
    • Dokumentide samaaegne redigeerimine
    • Versiooniajaloo haldamine
    • SharePointi sünkroonimine oma arvutisse
  • Töövoogude automatiseerimine
    • Power Automate tutvustus ja kasutusvõimalused
    • Ülevaade erinevat liiki voogudest
    • Mallide kasutamine
    • Veaotsing
  • Andmetöötlus ning andmete visualiseerimine
    • Andmete importimine ja korrastamine Power Query abil
    • Andmemudeli loomine Power BI abil
    • Raportite koostamine ja jagamine Power BI abil
    • Andmete visualiseerimine Power BI abil

Õppemeetodid: Auditoorne töö klassi- ja veebikeskkonnas 60 tundi (sh praktilised harjutused koolikeskkonnas 40 tundi)

Koolituse esimene ja kolm viimast päeva toimuvad klassiruumis, vahepealsed loengud toimuvad veebikeskkonnas ZOOM.

Hindamismeetod: Praktiliste tööde sooritamine koolikeskkonnas

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisvate praktilise harjutuste koolikeskkonnas.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud iseseisvad praktilised harjutused.

Koolituse hind sisaldab:

  • Kursuse esimesel ja viimasel päeval lõunat ja kohvipausi koolituskeskuses
  • Koolitusmaterjale
  • 1 tund üks-ühele konsultatsiooni koolitajaga enda valitud teemal (toimub peale koolitusperioodi)
  • Tunnistust/tõendit koolituse läbimise kohta

Koolituse toimumise kuupäevad:

15.09 9:00 – 16:30
23.09 9:00 – 16:30
01.10 9:00 – 12:15
09.10 9:00 – 16:30
13.10 9:00 – 16:30
14.10 13:15 – 16:30
20.10 9:00 – 12:15
27.10 9:00 – 16:30
28.10 9:00 – 16:30

Õppekavarühm: 0611 Arvutikasutus.

Lektorite CV-d

Tarkvara testimine ja programmeerimise alused veebirakenduste arendamiseks

BCS Koolitus on Töötukassa koolituspartner. Koolituskaardiga osalemise kohta loe lähemalt: siit.
Kui oled töötav inimene, siis saab tööandja taotleda töötukassalt koolituskulude katmiseks toetust. Lähemalt loe siit.

Osalejad saavad esmased teoreetilised teadmised testimisest, testimise protsessist ja tehnikatest. Koolitusega kaasnevad alusteadmised programmeerimisest ja tarkvara arendusmetoodikatest, mis on soovituslikud alustamaks karjääri tarkvara testijana.

Koolitus koosneb kahest üksteist täiendavast moodulist.

Sihtrühm ja eelteadmised: Koolitusele on oodatud kõik, kes soovivad alustada karjääri tarkvara testijana ning omavad hetkel algtasemel arvutikasutusoskust.

Osaleja peab oskama hallata oma töökeskkonda ja installeerida rakendusi.

Õppevahendid: Windows operatsioonisüsteemi arvuti, millel on õigused rakenduste installeerimiseks ja seadistamiseks.

Tarkvara testija moodulis on sobiv ka MacOS operatsioonisüsteemi arvuti.

Neil, kellel puudub vajalik personaalne arvuti on võimalik seda rentida kokkuleppel BCS Koolitusega.

Programm:

Moodul 1
Programmeerimise alused veebirakenduste arendamiseks (20 ak) 20, 22 ja 27.10.2025
Mooduli kestus kaks ja pool päeva

  • Tarkvara mõiste ja liigid
  • Tarkvara elutsükkel, arendusmudelid
  • Agiilsed arendusmetoodikad (Scrum, Kanban, XP)
  • Veebinduse baastehnoloogiad  (HTML5, CSS3, Javascript)
  • Sissejuhatus Javascripti
  • Muutujate kasutamine, avaldiste koostamine
  • Tingimuslaused
  • Kordused
  • Lihtsa veebirakenduse koostamine

Mooduli kogumaht 20 tundi sisaldab 5 tundi seminari ja 15 tundi praktilisi harjutusi koolikeskkonnas.

Moodul 2
Tarkvara testimine (20 ak) 30, 31.10 ja 07.11.2025
Mooduli kestus kolm poolikut päeva

  • Lihtsa veebirakenduse koostamine
  • Milleks testimine?
  • Testide planeerimine, riskipõhine testimine
  • Testimise tasemed: ühiktest, integratsioonitest, süsteemitest, vastuvõtutest
  • Testimise liigid: funktsionaalne, mittefunktsionaalne
  • Testimise tehnikad: must kast, valge kast, uuriv testimine
  • Vigade ja testitulemuste raporteerimine
  • Harjutused ja arutelud igas punktis

Mooduli kogumaht 20 tundi koosneb 12 tundi auditoorsest tööst (sh 4 tundi seminari ja 8 tundi praktilisi harjutusi koolikeskkonnas koos iseseisva töö esitlemisega)  ning 8 tundi iseseisvast tööd, mille käigus valmib lõpuprojekt.

Õppemeetodid: Õppetöös saab osaleda klassis või läbi veebikeskkonna Zoom. Koolituse kahe mooduli kogumaht on 40 tundi sh 32 tundi auditoorset tööd (millest 9 tundi seminari ja 23 tundi praktilisi harjutusi koolituskeskkonnas) ja 8 tundi iseseisvat tööd, mille käigus valmib lõpuprojekt.

Hindamismeetod: Õpiväljundite saavutamist hinnatakse läbi Iseseiseva lõpuprojekti tegemise ja tagasisidestatud esitamise.

Koolituse lõpetamine: Koolituse lõpetaja saab tunnistuse kui sooritab kõik koolituse jooksul antud praktilised harjutused ning valmistab ette ja esitab iseseisva tagasisidestatud lõpuprojekti. Osaleja, kes lõpuprojektist loobub, saab tõendi koolitusel osalemise kohta.  Lõpuprojekti valmistamine ja esitamine tõstab oluliselt osaleja võimalusi kandideerimisel  tarkvara testijaks.

Hind sisaldab: Kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke (poolikute päevade puhul pakutakse toekamat kohvipausi).

Õppekavarühm: 0612 Andmebaaside ja võrgu disain ning haldus.