ITIL 4 Foundation + eksam
Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist. ITIL 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL 4 koolituste läbimiseks.
Sihtgrupp:
- Inimesed, kes soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega;
- IT teenuste juhtimise eest vastutajad ning need kes soovivad selles suunas karjääri teha;
- Spetsialistid (analüütikud ja arendajad, toote- ja projektijuhid, jt), kes osalevad teenuste pakkumisel;
- Eelmiste versioonide ITIL sertifikaadi omanikud, kes soovivad oma teadmisi uuendada.
Miks osaleda?
- Koolituse tulemusena mõistate ITIL 4 teenuste juhtimise põhikontseptsioone.
- Saate teada, kuidas ITIL 7 juhtpõhimõtet aitavad organisatsioonil omaks võtta ja kohanda teenuste juhtimise praktikaid.
- Oskate kirjeldadateenuste juhtimise nelja dimensiooni.
- Saate aru ITIL teenuse väärtuse süsteemi (Service Value System) eesmärgist ja komponentidest.
- Mõistate teenuse väärtusahela (Service Value Chain) tegevusi ja nende vahelisi seoseid.
- Teate ITIL 34 praktikat, neist 15 praktika eesmärke ja põhimõisteid ning mõistate detailselt 7 praktikat.
- Teate ja oskate võtta kasutusele kaasaegseid tehnoloogiad ja töötamise viise (Lean IT, Agile, DevOps).
- Pärast koolituse läbimist olete valmis tegema sertifikaadieksamit (sisaldub koolituse hinnas).
Hinnas sisaldub:
- Väljaprinditud litsentseeritud õppematerjal
- Sertifikaadieksam, mis toimub ca nädal pärast 2-päevast koolitust (kuupäev lepitakse kokku lektoriga)