Teenuste juhtimine infoühiskonnas – BCS Koolitus
Koolitus annab osalejatele arusaamise digiühiskonnas teenuste pakkumise olemusest, mõjuteguritest ja edu eeldustest. Õpitakse tundma makromajanduse trende teades, et see mõjutab avalike teenuse loomist ja pakkumist.
Koolitus käsitleb teenuse juhtimise põhikomponente, juhtimise eesmärke, võtmerolle ja erinevate osapoolte ülesandeid. Osalejad õpivad, mida tähendab olla „tark tellija“ ning kuidas väärtust loovaid teenuseid mõtestada – kellele ja kuidas tegelikult väärtust luuakse.
Koolitus tutvustab ka tööriistu ja meetodeid kliendi vajaduste kaardistamiseks, teenuste tulemuslikkuse hindamiseks ning kvaliteedi juhtimiseks. Koolitus toetab teadmiste rakendamist nii strateegilisel kui operatiivsel tasandil, mis aitaks luua kasutajakeskseid ning tulemuslikke teenuseid.
Rohkem informatsiooni projekti kohta leiate siit: https://www.bcskoolitus.ee/projekt/koolitusprogramm-tark-tellija/
Õppe maht
Kontaktõpe: 7 akadeemilist tundi
Iseseisev õpe: 4 akadeemilist tundi (tuleb läbida enne kontaktkoolitust)
Kokku: 11 akadeemilist tundi
Õppekavarühm
0413 Juhtimine ja haldus
Sihtgrupp
Regionaal- ja Põllumajandusministeeriumi haldusala asutuste tippjuhtkond ja keskastmejuhid.
Eeldused koolitusel osalemiseks
Osaleja läbib teooria iseseisvalt enne kontaktkoolituse algust Digiriigi Akadeemias:
- Digiriigi ABC (1 ak tund)
- Teenuste juhtimise alused (1 ak tund)
- Teenuste juhtimise eeldustegevused (1 ak tund)
Kontaktkoolituse teemad
- Teenusmajandus
- Makromajanduse trendid (mis meie ümber toimub ja kuidas see meid mõjutab?)
- Teenusjuhtimine
- Väärtust loova teenuse põhimõtted
- IT teenuste juhtimise põhimõtted
Metoodika
- Ümberpööratud klassiruum – osaleja läbib teooria iseseisvalt Digiriigi Akadeemias
- Loeng, praktilised näited, arutelud
- Mängustamine (nt Kahoot, Slido jms)
- Kogemusõpe (1-2-4-All meetod)
- Töötoad
- Harjutused
Õpiväljundid
- Osaleja oskab tuvastada ja analüüsida peamisi makromajanduse trende, mis mõjutavad avalikku sektorit ja majandust tervikuna ning, kuidas see mõjutab riigis digiteenuste pakkumist.
- Osaleja saab aru mida tähendab digiühiskonnas teenuste pakkumine, mis selleks tarvis ning, mis on õnnestumise ja ebaõnnestumise valemid.
- Osaleja saab aru, mis on tema roll digiühiskonnas asutuses, mis pakub avalikusele (digi)teenuseid.
- Osaleja mõistab lõppkasutajale väärtust pakkuva tarkvaratoote juhtimise olulisust ja teab, miks seda peab rakendama avalikus sektoris ning mis on erinevate osapoolte rollid selle saavutamiseks.
- Osaleja teab sobivaid meetodeid ja tööriistu, et hinnata ja mõõta kliendile väärtust loova teenuse juhtimise tulemuslikkust, oskab kirjeldada asutuse lõppklienti ning teab meetodeid lõppkliendi tegelike vajaduste väljaselgitamiseks.
- Osaleja teab teenuste kvaliteedinäitajate üldisi põhimõtteid.
- Osaleja suudab kasutada (IT) teenusjuhtimise põhiteooriaid, et mõista ja hallata avaliku sektori teenuseid.
Koolituste toimumise kuupäevad ja registreerimine RTIP keskkonnas