ITIL 4 teadlikkuse tõstmine (IT) teenuste juhtimisest
Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist.
Sihtgrupp: huvilised, kes soovivad saada ülevaadet ITIL 4.
Miks osaleda?
- Koolituse tulemusena mõistate ITIL 4 teenuste juhtimise põhikontseptsioone.
- Saate teada, kuidas ITIL 7 juhtpõhimõtet aitavad organisatsioonil omaks võtta ja kohanda teenuste juhtimise praktikaid.
- Oskate kirjeldadateenuste juhtimise nelja dimensiooni.
- Saate aru ITIL teenuse väärtuse süsteemi (Service Value System) eesmärgist ja komponentidest.
- Mõistate teenuse väärtusahela (Service Value Chain) tegevusi ja nende vahelisi seoseid.
- Teate ITIL 34 praktikat, neist 15 praktika eesmärke ja põhimõisteid ning mõistate detailselt 7 praktikat.
- Teate ja oskate võtta kasutusele kaasaegseid tehnoloogiad ja töötamise viise (Lean IT, Agile, DevOps).
Hinnas sisaldub:
- Õppematerjal
- Kohvipausid koolituskeskuses ja ühine lõunasöök restoranis “Lusikas”.