ITIL 4 Foundation

Koolituse eesmärk on tutvustada kaasaegse IT teenuste juhtimise tehnikaid, kontseptsioone ja tööriistu võimaldamaks organisatsioonidel parendada oma toimimist. ITIL 4 Foundation kvalifikatsioon (sertifikaat) on eeltingimus järgmise taseme ITIL 4 koolituste läbimiseks.

Sihtgrupp:

  • Inimesed, kes soovivad tutvuda teenuste juhtimise praktikatega;
  • IT teenuste juhtimise eest vastutajad ning need kes soovivad selles suunas karjääri teha;
  • Spetsialistid (analüütikud ja arendajad, toote- ja projektijuhid, jt), kes osalevad teenuste pakkumisel;
  • Eelmiste versioonide ITIL sertifikaadi omanikud, kes soovivad oma teadmisi uuendada.

Miks osaleda?

  • Koolituse tulemusena mõistate ITIL 4 teenuste juhtimise põhikontseptsioone.
  • Saate teada, kuidas ITIL 7 juhtpõhimõtet aitavad organisatsioonil omaks võtta ja kohanda teenuste juhtimise praktikaid.
  • Oskate kirjeldadateenuste juhtimise nelja dimensiooni.
  • Saate aru ITIL teenuse väärtuse süsteemi (Service Value System) eesmärgist ja komponentidest.
  • Mõistate teenuse väärtusahela (Service Value Chain) tegevusi ja nende vahelisi seoseid.
  • Teate ITIL 34 praktikat, neist 15 praktika eesmärke ja põhimõisteid ning mõistate detailselt 7 praktikat.
  • Teate ja oskate võtta kasutusele kaasaegseid tehnoloogiad ja töötamise viise (Lean IT, Agile, DevOps).
  • Pärast koolituse läbimist olete valmis tegema sertifikaadieksamit.


Hinnas sisalduvad:

 

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.