ITIL Foundation

IT spetsialistile

The goal of this course is to gain knolwledge about ITIL terminology, structure and main consepts, so the participant has a full understanding of the ITIL service leading. Also to prepare participant for the official exam.

 

Brief Overwiew:

  • As a result of this course participants will have the knowledge about the best leadership practice in the world (de facto standard) witch helps a company to offer the best IT services effectivly and efficiently by improving the structure, control and planning in the company.
  • We will use and learn the widely used terminology. The main consepts, principals and models of administarating IT services will be learned.
  • The course will be focused on  lifecycle of a complex service and its phases, going over nessacary processes, rols and functions.
  • Part of the learning process is to share excperienses and gain knowledge of ´good solutions used by other participants
  • Practical training is a part of the course in addition to up-to-date theoretical education.
  • The course will end with a practice test to prapare for the official exam and control oneself of the acquired new material.

Class is a prepartion for international certificate  ITIL Foundation Certificate in IT Service Management. The price of the exam is NOT included.


Investeering: 780,00 € + km
Lektor: Evelin Kasenõmm – Consultant and official trainer. ITIL Foundation, ITIL RCV, ITIL OSA, Certified Trainer certified
Päevade arv: 3
Tundide arv: 24 academical hours

Sihtgrupp:Course is meant for IT leaders and specialists but also other leadres on the business side who deal with leading the service.

Programm:
  • ITIL areng
  • Olulisemad kontseptsioonid ja mõisted
  • Praktiline teenuste haldus
    • Süsteemide vs teenuste juhtimine
    • Mis on teenuste juhtimine
    • Protsessid, funktsioonid, rollid
    • IT funktsioonid
  • Teenuste elutsükkel
  • Teenuste strateegia
    • Ülesanded, eesmärgid, ulatus ja väärtus ärile
    • Teenus, tema kasulikkus ja garantii
    • Varad, ressursid ja võimekused
    • Seotud protsessid:
      • Teenuste portfelli haldus
      • IT teenuste finantshaldus
      • Ärisuhete haldus
  • Teenuste kavandamine
    • Ülesanded, eesmärgid, ulatus ja väärtus ärile
    • Teenuse kavandamise pakett
    • Teenuse kavandamise 4 “P-d“
    • 5 olulist teenuse kavandamise valdkonda
    • Seotud protsessid:
      • Teenuste kavandamise koordineerimine
      • Teenuste kataloogi haldus
      • Teenustaseme haldus
      • Käideldavushaldus
      • Mahuhaldus
      • Talitluspidevuse haldus
      • Infoturbe haldus
      • Tarnijate haldus
  • Teenuste käivitamine
    • Ülesanded, eesmärgid, ulatus ja väärtus ärile
    • Seotud protsessid:
      • Teenuste käivitamise planeerimine ja tugi
      • Muudatusehaldus
      • Vara- ja konfiguratsioonihaldus
      • Reliisi- ja paigaldushaldus
      • Teadmusjuhtimine
  • Teenuste opereerimine
    • Ülesanded, eesmärgid, ulatus ja väärtus ärile
    • Seotud funktsioonid
      • Kasutajatugi
      • Tehniline talitus
      • Rakenduste haldus
      • IT operatiivjuhtimine
    • Seotud protsessid:
      • Sündmuste haldus
      • Intsidendihaldus
      • Teenussoovide täitmine
      • Probleemihaldus
      • Juurdepääsuhaldus
  • Pidev teenuste täiustamine
    • Ülesanded, eesmärgid, ulatus ja väärtus ärile
    • CSI register
    • Demingi tsükkel
    • Algväärtuste fikseerimine
    • Mõõtmise vajalikkus ja mõõdikud
    • Kriitilised edutegurid ja võtmenäitajad
    • 7-sammuline pideva täiustamise protsess
  • Võtmerollid
  • Teenuse omanik
  • Protsessi omanik
  • Protsessi juht
  • Protsessis osaleja
  • Tehnoloogia kaalutlused
  • ITIL kvalifitseerimise skeem
  • Testeksam
  • RACI mudel

 

Official syllabus found in:http://www.itil-officialsite.com/Qualifications/ITILQualificationLevels/ITILFoundation.aspx

Materials in cooparatin with:  Ahead Technologies, Certification process in cooperation with PeopleCert

Learning methods: Practical exercise, independent work.

Assesment methods: Execution of independent work.

Assesment form: Independent practical tasks on relevant topics.

 

Price includes coffee breaks and lunhces in  restoran "Lusikas".





Registreeri koolitusele Küsi lisa
Sulge