Kasutajatoe tulemuslikum töö läbi efektiivsema kliendisuhtluse ja meeskonnatöö

IT spetsialistileKliendisuhtlus

Koolituse  tulemusena saavad osalejad: 

  • teadmised ja praktilised oskused  professionaalsest klienditeenindusest,  
  • kasvanud teadlikkuse tulemuslikust suhtlemisest ja enesekehtestamisest,
  • oskuse lahendada probleemseid situatsioone ja efektiivselt käsitleda erinevaid klienditüüpe,  
  • ülevaate IT-spetsialisti kui klienditeenindaja rollist, efektiivsest ajaplaneerimisest ja meeskonnatööst.

Metoodika: learnig by doing


Investeering: 490,00 € + km
Lektor: Karmen Ruut, BCS Koolituse partner
Päevade arv: 2
Tundide arv: 16 akadeemilist tundi

Sihtgrupp:IT spetsialistid, IT-juhid, tiimijuhid, tehnilise toe töötajad, arendajad, projektijuhid, helpdeski töötajad, kliendihaldurid.

Programm:
  • Klienditeenindus konkurentsivahendina
    • Klientidega suhtlemise põhimõtted
    • Hoiakute ja rolliootuste analüüs
    • Teenindusstiilid
    • Teenindusstandard
    • Sisekliendisuhtlus
  • Tulemustele orienteeritud suhtlemine
    • Kehtestamisoskused
    • Meeskonnatöö
    • Konfliktsituatsioonide lahendamine
    • Erinevate klienditüüpide käsitlemine
    • Efektiivne ajaplaneerimine
    • Tehniliste vahendite kasutamine, sh telefonisuhtluse spetsiifika
    • Aktiivne kuulamine, küsimuste esitamise oskus

 

 

Hind sisaldab kohvipause koolituskeskuses ja ühiseid lõunasööke restoranis "Lusikas".



Küsi lisa
Sulge