MS Outlook kui efektiivne ajajuhtimise töövahend

Programm:

  • Ajajuhtimise „head tavad“ organisatsioonis
  • Ajajuhtimise põhiline abimees – kalender
    • oma kalendri täitmise ideoloogia ja võimalused (ajakasutuse parendamine)
    • kollektiivne aja planeerimine
    • koosolekute korraldamine
    • ruumide/ressursside hõivamine
    • kalendri jagamise põhimõtted
    • info hankimine kalendrist
  • Tööülesanded
    • eesmärgipüstitus
    • prioriteedid
  • Kuidas kiiresti leida vajaliku persooni kontaktandmeid?
  • Kirjavahetuse ajakulu optimeerimise võimalused
    • põhimõtted paika!
    • info (automaatne) struktureerimine ja otsimine
    • meeldetuletused
  • Kalendri, tööülesannete, kontaktide ja meilivahetuse süsteemne ühiskasutus
  • Telefon Outlooki käepikendusena

Õppemeetodid: Praktiline harjutus, iseseisev töö

Hindamismeetod: Iseseisvate tööde sooritamine.

Hindamiskriteerium: Õpiväljundite saavutamist kontrollitakse läbi iseseisva praktilise töö.

Tähelepanu! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Attention! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.

Внимание! Teie veebilehtiseja ei vasta kodulehe külastamiseks vajalikele nõuetele. Palun vahetage veebilehitsejat või seadet, millega te veebilehte sirvite.